SEO socialiniuose tinkluose: II dalis

Kodėl prireikė sudėlioti antrą dalį būtent dabar, kai nuo pirmo įrašo paskelbimo praėjo keletas metų? Nuolat atsinaujinančioje digital reklamos aplinkoje kertiniai principai išlieka nepakitę, tik yra papildomi bei atnaujinami. Be to, anksčiau nagrinėjome socialinius tinklus KAIP paieškos sistemas, kai tinkamai optimizuotas puslapis yra lengviau randamas medijos viduje.

Pirmąją dalį galite rasti čia.

Tačiau jau kuris laikas Google indeksuoja Facebook (bei kitų socialinių tinklų) puslapius pagal juose naudojamus raktažodžius, tad tvarkingas puslapis ne tik atrodys solidžiai, bet ir bus lengviau randamas potencialių klientų už socialinio tinklo ribų. Taip pat, tai puikus būdas paskatinti natūralų pasiekiamumą, kuris šiuo metu, liaudiškai tariant, kažkur žemiau „plintuso“.

Taigi, optimizacija paieškos sistemoms socialiniuose tinkluose, o jei dar tiksliau – Facebook‘e: ką reikia žinoti?

Raktažodžiai: atraskite aukso vidurį

Bet kurios platformos pagrindinis siekis yra tiekti vartotojui kokybišką turinį, tad visai kaip užpildant informacija internetinę svetainę, raktažodžių naudojimas Facebook‘e turi būti saikingas. Pamenate, kai užėjus į dažną internetinį puslapį buvo galima rasti pastraipas su raktiniais žodžiais, kurių šeimininkas net nepasivargino sudėti į sakinius? Tokia strategija gali uždirbti nebent ilgalaikį ignoravimą iš Google ir, savaime suprantama, potencialaus kliento praradimą.

Tą patį galima pasakyti ir apie Facebook. Perdėtas tų pačių žodžių naudojimas, nesuteikia vertės interneto vartotojui, vadinasi neatrodo vertingas ir paieškos sistemoms.

Pavadinimas

Puslapio pavadinimas – svarbi optimizacijos paieškos sistemoms dalis. Svarbiausi pavadinimo bruožai:

  • Aiškus
  • Trumpas
  • Su reikalingu raktažodžiu

Tiesa, specialistai siūlo rinktis ne per daug plataus naudojimo raktažodį, nes priešingu atveju iškyla rizika pradingti informaciniame triukšme. Todėl neblogas sprendimas – rinktis vadinamuosius long tail raktažodžius.

Prisiminkite: pavadinimą galima keisti. Šiandien puslapio pavadinimo keitimas yra daug sklandesnis ir paprastesnis procesas nei kadaise, tad jei kuriant verslo paskyrą parinkote ne visai tinkamą vardą, drąsiai jį pakeiskite. SVARBU – pavadinimas turi aiškiai nurodyti veiklą / puslapio paskirtį ir neklaidinti interneto naudotojo.

Nereikia verslo paskyros pavadinime naudoti ir jokių specialiųjų ženklų, vien didžiosiomis raidėmis parašytų žodžių ir kitų pigių dėmesio pritraukimo priemonių. Facebook‘as vertina ir stengiasi savo naudotojui teikti kokybišką turinį, tad tikėtina, kad puslapis su click bait stiliaus pavadinimų į paieškos rezultatus nepateks.

Keletas patarimų pabaigai

Google teikia didelę reikšmę pirmam Facebook puslapio pavadinimo žodžiui – prisiminkite ir rinkitės išmintingai.
Pasirūpinkite, kad paskyros url adresas būtų tvarkingas ir unikalus. Jį modifikuoti galite pakeisdami puslapio vartotojo vardą (username)
Pasirūpinkite, kad veiklą atspindintis raktažodis figūruotų svarbiausiose puslapio vietose: About sekcijoje, puslapio aprašyme, įrašuose bei nuotraukų aprašymuose. Žinoma, viską reikia daryti su saiku.

Panašūs tinklaraščiai...