Internetinė parduotuvė ar Facebook? Ieškome platformos prekybai

Prekiaujant internetu, anksčiau ar vėliau, tenka susidurti su etapu, kuriame prireikia ieškoti geriausios platformos efektyviam darbui. Vieni pardavėjai nusprendžia kurti elektroninę parduotuvę, kiti lieka savo Facebook verslo paskyroje. Šiandien norime trumpai papasakoti apie tai, kodėl verta investuoti ir kurti e-shop‘ą.

BRANGINKITE SAVO LAIKĄ.

Ne iš piršto laužtas posakis „laikas – pinigai“, o jums, kaip verslo atstovui, nuosavas laikas turėtų būti pats brangiausias.

Internetinė parduotuvė padeda automatizuoti daugelį procesų – pradedant informacijos suteikimu pirkėjui, baigiant apmokėjimu.

Pavyzdžiui, savo Facebook paskyroje parduodate sukneles.

Perskaitote visus po nuotraukomis parašytus komentarus, kuriuos ten rūpestingai sudėjo jūsų potencialūs klientai. Kantriai atrašote visiems „Noriu“ ir „Kaina“ autoriams ir laukiate, kol kuris nors pareikš norą prekę užsakyti. Patikrinate gautų žinučių skiltį – jei prekių turite nedaug ir verslas dar tik startuoja, jums pasisekė, tačiau jei kaskart jų dėžutėje randate šimtus, turėsite ne tik visiems atsakyti, bet ir išsiaiškinti klientų poreikius, išsiųsti rekvizitus apmokėjimui, laukti, kol pirkėjas atsiųs pervedimo išrašą ir tada jau rūpintis prekės išsiuntimu.

Nepamirškite, bendraujant su klientais labai svarbu sklandi komunikacija ir greitas atsakymas. Jei reikalingos informacijos pirkėjas turės laukti dieną ar net daugiau, tikėtina, kad jis verčiau pasirinks kitą pardavėją.

Jei turite elektroninę parduotuvę, šie procesai tampa gerokai paprastesni:

  • Reklama atveda potencialų pirkėją į jūsų parduotuvę.
  • Čia jis mato gaminio kainą, išmatavimus, visas kitas jį dominančias savybes.
  • Čia pat, apsisprendęs gali paspausti mygtuką „Pirkti“ ir keletu žingsnių inicijuoti užsakymą. Jūs, tuo tarpu, gaunate pranešimus apie naują užsakymą ir gautą apmokėjimą, lieka tik išsiųsti siuntinį. Be abejonės, net ir turint elektroninę parduotuvę pasitaiko, kad pirkėjai nori užduoti klausimą, tačiau atsakyti galite greičiau ir efektyviau, kai kiti procesai yra automatizuoti.

ĮVAIZDIS

Nepriklausomai nuo to, ar įmonė didelė, ar maža – įvaizdis visada svarbu. Kruopščiai suformuotas įvaizdis daugeliu atveju prisideda prie verslo patikimumo.

Pagalvokite: ar patikimiau atrodo elektroninė parduotuvė, ar versliukas, kuris suka pardavimus Facebook‘e?

Žinoma pasitaiko išimčių (tikrai yra profesionaliai atrodančių, tvarkingų Facebook verslo paskyrų; ir yra el. parduotuvių, į kurias užsukus pirkti nesinori), tačiau daugeliu atvejų, patikimesniu bus laikomas tas pardavėjas, kuri skyrė laiko ir investicijų platformai, kuri, pirmiausia, yra patogi vartotojui.

Skaidrumas

Viena dažniausių priežasčių, dėl kurių verslininkai renkasi pardavinėti savo produktus Facebook‘e – galimybė paprasčiau nuslėpti gaunamą pelną. Elektroninė parduotuvė, dažniausiai, nurodo skaidrų, mokesčių neslepiantį verslą.

VISKAS TIESIOG DAUG PAPRASČIAU

Turint el. parduotuvę daug paprasčiau valdyti produktus bei jų kiekius ir, žinoma, parduoti.

E-shope galite paprastai įkelti didelius produkcijos kiekius, vos keletu paspaudimų priskirti jiems reikalingas kategorijas. Tokios galimybės Facebook paskyroje neturite – naujos kolekcijos sijoną įkelsite į naujos kolekcijos albumą, sijonų albumą, o gal tiesiog „numesite“ laiko juostoje? Laikui bėgant ne tik klientams, bet ir pardavėjui darosi sunku tokioje painiavoje rasti vieną ar kitą produktą.

E-shope galite valdyti parduodamo produkto kiekius. Pavyzdžiui, šiuo metu turite pasiūtus penkis sijonus; nustatote parduotuvėje šį kiekį; kiekiui pasibaigus, klientas aiškiai mato šią informaciją, o jūs gaunate pranešimą apie tai, kad šios prekės nebėra. Pakanka tik padidinti kiekį ir produktas vėl atsiranda virtualiose lentynose. Facebook‘e net nebeegzistuojančių prekių nuotraukos išlieka, tai klaidina potencialius pirkėjus; nebent nuspręsite nuotraukas ištrinti, o ateityje, vėl atsiradus produktui, kelti iš naujo (painu, tiesa?).

Turint el. parduotuvę galite išnaudoti visas reklamos o tuo pačiu ir plėtros galimybes. Tvarkingą elektroninę parduotuvę galima reklamuoti ir Facebook‘e, ir kituose socialiniuose tinkluose (Instagram, Youtube, Tik Tok, Pinterest); galima išnaudoti Google Ads galimybes; galite parduotuvėje rašyti tinklaraštį ir taip pritraukti nuolatinių klientų.

Panašūs tinklaraščiai...