SEO socialiniuose tinkluose – kodėl tai daryti verta?

Didžiausias ir galingiausias paieškos variklis kol kas yra Google, tačiau ar pagalvojote, kad verta išbandyti ir kitas platformas? Žinoma, galite į šį klausimą atsakyti paprastai – kam gaišti laiką kitur, jei visi naudoja būtent šią paiešką? Teisybės dėlei, reikia pažymėti, kad būtent taip ir yra, tačiau prisiminkite, kad Google platformoje verda didžiausia konkurencija, todėl ir būti pastebėtam kiek sudėtingiau.

Didžiausia klaida, kurią daro įmonės, vietiniai verslai, SEO specialistai, yra ta, kad jie nevertina socialinių tinklų, kaip paieškos sistemų, galimybių.

Tyrimai rodo, kad per dieną, Google paieška pasinaudojama 3,5 milijardo karto, tačiau pasaulyje populiarus tinklas Twitter sulaukia vidutiniškai 2,1 milijardo paieškų per dieną, vadinasi atsilieka nuo Google ne taip ir daug. Didžiausias vaizdo įrašų portalas Youtube sugeneruoja apie 3 milijardus paieškų per mėnesį. Galbūt tai nėra taip daug, palyginus su Google, tačiau skaičius gana įspūdingas. Facebook paieškos panaudojimo statistika – 1,5 milijardo per dieną, tad kodėl tuo nepasinaudojus?

Facebook paieška interneto vartotojai naudojasi dėl įvairių priežasčių: norėdami sužinoti įmonės darbo laiką, norėdami perskaityti atsiliepimus ar sužinoti naujienas, kurias įmonė gali pasiūlyti.

Kaip veikia Facebook paieška? Tarkime, kad vartotojas ieško restorano vietovėje, kurioje jis gyvena. Paieškos laukelyje jis įves raktažodį „restoranas“, o Facebook algoritmo dėka, pirmi paieškos rezultatai iš karto parodys būtent jo mieste esančius restoranus. Todėl svarbu, savo įmonės puslapyje nurodyti, kokiame mieste įsikūręs verslas. Facebook paieška tarp pirmų rezultatų pateikia ne tuos, kurie turi daugiausiai „patinka“ paspaudimų, net ne tuos, kurie yra geriausiai įvertinti (nors tai taip pat svarbu), o tuos, kurie vartotojui yra patogiausi vietos prasme.

Tačiau nėra vienintelis faktorius, kad paieška gerai indeksuotų Jūsų puslapį. Čia verta prisiminti esminį antraštės principą. Puslapio pavadinime turėtų būti nurodyta verslo sritis, kaip antai „restoranas“; taip pat išsiskirti galite naudodami ilguosius raktažodžius, tokiu būdu konkurencija bus mažesnė, o parodymo tikimybė didesnė.

Netolimoje ateityje prognozuojama, kad Google indeksuos ir „Facebook“ puslapius pagal naudojamus raktažodžius, o tai dar viena priežastis, kodėl neturėtumėte ignoruoti šio socialinio tinklo!

Nepamirškite, kad toks socialinis tinklas kaip Facebook yra labai galingas, tad išnaudokite visas jo galimybes! Jei to padaryti nepavyksta, mes galime Jums padėti. Susisiekite