Produktų katalogas Facebook’e

Jei turite elektroninę parduotuvę ir perkate reklamą Facebook‘e greičiausiai jau esate girdėję, ar net konfigūravę katalogą. Jei apie tokią funkciją girdėti neteko – katalogas Facebook socialiniame tinkle leidžia automatizuoti pardavimo procesus bei palengvinti vartotojo kelią iki reikalingos prekės.

Kaip atrodo katalogas?

Užsukus į verslo paskyrą Facebooke, greičiausiai katalogą pamatysite ties „Shop“ sekcija. Čia atvaizduojamos kataloge esančios prekės su išsamesne informacija, kaina ir nuoroda į vietą, kur prekę galima įsigyti, tai yra, į elektroninę parduotuvę.

Atsiskaitymas neišeinant iš Facebook (taip pat ir Instagram) šiuo metu yra nauja funkcija prieinama tik JAV vykdomiems verslams. Ateityje šis sprendimas dar labiau palengvins apsipirkimo potyrį.

Kai kurie verslai renkasi katalogą kaip būdą atvaizduoti fizinėse parduotuvėse parduodamas prekes, be galimybės įsigyti jas internetu.

Kodėl verta turėti katalogą?

Kaip paminėta anksčiau – tai paprastesnis potencialaus pirkėjo kelias iki produkto įsigijimo. Tačiau vienas didžiausių katalogo pliusų – plačios reklamos galimybės.

„Commerce Manager“ puslapyje galite ne tik sukurti katalogą, stebėti statistiką, bet ir kurti prekių rinkinius pagal bet kurią pageidaujamą kategoriją, o paskui naudoti juos reklamai. Pavyzdžiui, parduodate valymo priemones, o šią savaitę taikote akciją būtent langų valymo priemonėms. Pagal akcijos kategoriją sukuriate rinkinį ir visą nuolaidos laikotarpį jį reklamuojate.
Galimybė kurti „Dynamic“ tipo reklamas. Tokios reklamos yra paprastesnis būdas kurti reklamą, kuri yra pritaikyta kiekvienam interneto naudotojui individualiai. Tai reiškia, kad teisingai sukonfigūravus katalogą, jūsų prekės bus reklamuojamos tinkamiems žmonėms, pagal tai kas jiems aktualu (prekės) ir pateikiama taip, kaip jiems labiausiai patinka (reklamos tipas ir vizualinė informacija).
Galimybė žymėti produktus įrašuose Facebook‘e ir Instagram‘e bei taip pritraukti dar daugiau pirkėjų.

Kaip sukonfigūruoti katalogą?

Tai padaryti galima keletu būdų.

Pridėkite produktus naudodami „Commerce Manager“.

  • Čia tai galite padaryti rankiniu būdu. Šis variantas tinka, jei parduodate nedaug prekių, mat kiekvieną iš jų turėsite pridėti, aprašyti, įkelti atskirai.
  • Taip pat galite pridėti duomenų failą su produktų informacija. „Commerce Manager“ palaiko šio formato failus: CSV, TSV, XML (RSS/ATOM) taip pat – Google Sheets.
  • Yra galimybė sinchronizuoti produktus naudojant Facebook Pixel kodą. Tačiau šis būdas yra gerokai sudėtingesnis ir gali prireikti programuotojo pagalbos.
    Bene paprasčiausias būdas yra sujungti naudojamą apsipirkimo platformą su Facebook. Tai padarius visi pakeitimai, kuriuos atliksite savo internetinėje parduotuvėje bus automatiškai sinchronizuojami ir „Commerce Manager“ kataloge.

Šiuo metu Facebook bendradarbiauja su šiomis platformomis:

Shopify, BigCommerce, ChannelAdvisor, CommerceHub, Feedonomics, CedCommerce, adMixt, DataCaciques, Quipt, Zentail, Magento, OpenCart, WooCommerce

Jei jūsų komandoje dirba itin aukštos kvalifikacijos programuotojas, galite rinktis Catalog Batch API metodą.

Taip pat galima pridėti produktus naudojant Instagram programėlę.

Na ir keletas naudingų patarimų kuriant katalogą:

  • Pirmiausia įsitikinkite ar jūsų parduodamo produkto reklama yra galima Facebook platformoje. Apie reklamos taisykles galite sužinoti čia.
  • Nurodykite išsamią informaciją apie prekes, atidžiai prižiūrėkite jų kiekius. Pridėkite 4 ir daugiau nuotraukų, darytų įvairiais rakursais, jei yra galimybė – vaizdo įrašą, kuriame produktas matomas 360 laipsnių kampu.
  • Įsitikinkite, kad visos nuorodos į elektroninę parduotuvę veikia, kad visos nuotraukos atvaizduojamos tinkamai.
  • Stebėkite, ar visi pridėti produktai yra patvirtinti. Kartais, dėl pardavėjo ar paties Facebook‘o klaidos, atmesti produktai nėra atvaizduojami socialiniuose tinkluose bei reklamose. Tokiais atvejais, jei produktas nepažeidžia reklamos taisyklių, galite inicijuoti pakartotinę peržiūrą.
  • Užtikrinkite, kad visos kainos visada būtų nurodytos teisingai!
  • Naudokite katalogą įvairiose reklamose – kurkite „Dynamic“ reklamas, kolekcijas, karuseles, žymėkite prekes įrašuose. Tik eksperimentuodami sužinosite savo sėkmės paslaptį!

Panašūs tinklaraščiai...