Socialinių tinklų tendencijos verslo komunikacijoje 2023 metais

Internetas savo „klientus“ ne veltui vadina vartotojais. Žmonės „vartoja“ čia talpinamą informaciją ir jos niekada nėra gana. Tuo skaitmeninis pasaulis primena priklausomybės sukėlėjus. Išties, ar daugelis iš mūsų nors dieną geba praleisti be vienokios ar kitokios prieigos prie interneto?

Kokios tendencijos vyraus socialiniuose tinkluose 2023-aisiais metais? Kur investuoti taip sunkiai uždirbtą pinigą, kad gautumėme kuo daugiau grąžos?

Jei jau taip visai atvirai – tendencijos kasmet beveik nesikeičia. Tad jei užsukote ir tikėjotės perskaityti kažką, kas susprogdintų smegenis, nuoširdžiai atsiprašome.

Nors naujienų ne tiek daug, visada naudinga pasikartoti senesnes žinias, o kai sakai tą patį kasmet, visada turi galimybę pasiekti žmogų, kuris nieko panašaus nėra girdėjęs.

Tad trumpai, į ką atkreipti dėmesį, norint išnaudoti socialinių tinklų galimybes versle:

Socialiniai tinklai – įrankis pagerinti klientų aptarnavimą. Bendravimas su klientais socialiniuose tinkluose yra greitesnis, paprastesnis ir asmeniškesnis nei atsakinėjimas į užklausos formas. Tai taip pat puiki galimybė gauti atsiliepimus apie prekes ar paslaugas bei jais pasidalinti. Deja daugelis verslų dažnai ignoruoja žinutes bei komentarus.

Nuomonės formuotojai, plačiau žinomi kaip Influenceriai – rekomenduojama atkreipti dėmesį į micro bei nano-influencerius, su aukštesnės kokybės turiniu bei vertybėmis, atitinkančiais verslo viziją. Naudinga leisti influenceriui pačiam kurti turinį, kuris geriausiai pasiekia jo sekėją.

Prekybos internetu plėtra. Jei dar nepardavinėji savo prekių internetu, tai ką tu išvis veiki??? Žinoma, dar ne visos galimybės pasiekė Lietuvą (kaip pavyzdžiui tiesioginis atsiskaitymas už prekes socialiniuose tinkluose), tačiau esama pakankamai pasirinkimų online prekybos pradžiai.

Virtuali realybė / papildyta realybė – dar praeis šiek tiek laiko kol VR / AR taps mainstream‘u bet, kuo daugiau žinai…

Tolimesnis mokamos reklamos augimas. Gana tų nesąmonių, neva neverta investuoti į mokamą reklamą socialiniuose tinkluose, nes neaišku ar ji suveiks. Juk pradėjus verslą taip pat nežinojote, ar jis nusiseks? Be to, socialiniai tinklai turi geriausius įrankius išties pamatuoti reklamos grąžą.

Na ir šventoji trejybė karaliaujanti tendencijose jau nežinia kiek laiko: vaizdo įrašai, TikTok, kokybiškas turinys.

Kad vaizdo įrašai yra labai gera turinio forma mūsų tinklaraščio įrašai skalambijo dar gūdžiais 2015 metais, kad socialiniai tinklai vis daugiau dėmesio skiria būtent video turiniui sužinosite kiekviename mūsų tendencijų įraše, tad jei dar neišbandėte vaizdo įrašų, peršasi mintis, kad to niekada ir nepadarysite.

TikTok platforma yra wowowowow kokia greitai auganti ir lengvai įtraukianti. Bet jei neįšokote į traukinį nuo pat pradžių, gerai apsvarstykite keletą faktorių: tai puiki įvaizdinė platforma Lietuvos rinkoje JEI gebate kurti įdomų turinį. Būti tiktoke tik tam, kad būtumėte, tiesiog neverta. Be to prisiminkite, kad investuodami į sklaidą kituose kanaluose turite galimybę pasiekti didžiausią perkamąją galią turinti klientą.

Kokybiškas, vartotojui naudingas turinys – visada, visur yra svarbiausias.

Panašūs tinklaraščiai...