Tad boost‘inti ar neboost‘inti – ar yra vienas atsakymas į šį klausimą?
Beveik visų socialinių tinklų verslo paskyrose galite rasti „Boost“ mygtuko atitikmenį. Taip socialinis tinklas siūlo Jums „patogiausią“ ir „greičiausią“ būdą skleisti žinią apie save, arba kitaip – pirkti reklamą. Toks paprastas būdas ypač vilioja tuos, kurie neturi patirties kuriant reklamines kampanijas Facebook‘e, tačiau rekomenduojame gerai apsvarstyti „Boost“ pliusius ir minusus, prieš imantis šios strategijos.
„Boostinant“ įrašą, Facebook tiesiogiai gauna jūsų reklamos biudžetą, tarkime 30 €, leidžia įjungti kelis filtrus auditorijos parinkimui ir… viskas. Kaip transliuojama reklama, kas ją pamatė, kokia iš to nauda? Visa tai sunkiai pamatuojama.
Pasibaigus numatytam laikotarpiui, gaunate standartinius statistikos duomenis, tačiau lyginant su profesionaliu reklamos pirkimu optimizuojant biudžetą, „Boostinimas“ tėra pats primityviausias būdas reklamuotis Facebook‘e.
Štai „Boost“ ir „Ads manager“ skirtumai, remiantis vien faktais
Štai tiek trumpai galima pasakyti apie „Boost“ funkciją:
„Boost“ yra iš esmės tinkamas tik skatinti įsitraukimą, tai yra, rinkti „patinka“ paspaudimus (turbūt žinote, kad tai yra pats nereikšmingiausias rodiklis, neturintis jokios vertės), skatinti komentuoti bei dalintis.
Boostinant įrašą galite rinktis vos dvi vietas, kuriose bus rodoma reklama. Tai yra, įrašas bus matomas kaip reklaminis (sponsored) auditorijos laiko juostoje ir, jei pageidausite, Instagram platformoje.
Bendrieji Facebook Ads bruožai:
Profesionalus reklamos pirkimas, kuris leidžia nusistatyti skirtingus tikslus – nuo prekės ženklo žinomumo iki realių veiksmų, tokių kaip pardavimas ar kontaktų formos užpildymas.
Su Facebook Ads galima rinktis skirtingas vietas, kuriose bus rodoma reklama, tarp jų – šoninė Facebook juosta, Messenger Ads, Instagram stories, bet kuris naujienų portalas, kuris bendradarbiauja su Facebook ir talpina tinklo reklamą, mobiliesiems įrenginiams pritaikyti momentiniai straipsniai.
Leidžia tiksliau pasirinkti reklamos rodymo laiką, net valandomis!
Platesnis reklamuojamo įrašo formatų pasirinkimas, pagal tai, kokio tikslo siekiate.
Platesnės tikslinės auditorijos nustatymo galimybės.
Pagal tai, kokį reklamos tipą pasirinksite, tokiam tikslui tinkamiausią auditoriją Facebook ir parinks, pvz.: Engagement – žmonės, kurie labiausiai linkę „laikinti“, komentuoti, dalintis ir t.t. Traffic – žmonės, linkę spausti ant nuorodų.
Išsamūs statistiniai duomenys, kurie leidžia stebėti, kaip veikia reklama, kuri reklama yra veiksminga bei atneša daugiausiai naudos už mažiausią išleidžiamą sumą.
Jei jau turite internetinę parduotuvę (e-shop), „boostinti“ įrašų visai nėra prasmės. Verčiau svetainėje įdiekite „Facebook Pixel“ kodą, kuris leidžia sekti vartotojo elgseną ir rinkitės reklamą Facebook Ads manager platformoje.
Tad trumpas atsakymas į anksčiau užduotą klausimą – neboost‘inti.
Jeigu vis dėl to neįmanoma atsispirti norui „Boostinti“, ką daryti?
Jeigu planuojate reklamai skirti ne daugiau nei 10 €, tuomet „boostinimas“ gali tapti išeitimi. Visgi, jeigu planuojate skirti tik 10 €, ar jums tikrai reikia reklamos?
Suprantama, pirmą kartą atsidarius „Ads manager“ langą gali pasirodyti painu, tačiau internete galite rasti nemažai informacijos, kaip pradėti paprasčiausią kampaniją. Taip pat, visada galite rasti profesionalią komandą, kuri tai padarys už jus.