10 dažniausiai pasitaikančių klaidų socialinių tinklų komunikacijoje

Internetas savo „klientus“ ne veltui vadina vartotojais. Žmonės „vartoja“ čia talpinamą informaciją ir jos niekada nėra gana. Tuo skaitmeninis pasaulis primena priklausomybės sukėlėjus. Išties, ar daugelis iš mūsų nors dieną geba praleisti be vienokios ar kitokios prieigos prie interneto?
  1. Klaidos tekste

Šiais laikais grubios klaidos publikuojamame tekste yra neatleistinas aplaidumas. Vienas dalykas skubėjimo nulemta praleista raidė, kitas – verslo savininkas, nežinantis kaip rašomi žodžiai grįžti ar klientas, painiojami dvibalsiai  -ia ir -ei. Nepriimkite šio pastebėjimo kaip įžeidimo – suprantama, ne kiekvienas išmano rašybos taisykles, ne kiekvieno rašymo įgūdžiai yra vienodi. Tačiau šiandien internete gausu pagalbinių programų, aptinkančių klaidas tekste, o jei skaitmeninis pasaulis jums yra neįveikiama paslaptis, visada galima paieškoti pagalbos žmogiškuosiuose ištekliuose. Reklamos agentūra turbūt optimaliausias pasirinkimas, tačiau jei investuoti į kokybišką komunikaciją negalite, tikrai nesunkiai rasite laisvai samdomą žmogų, kuris pasirūpins tekstu, publikuojamu jūsų paskyroje.

  1. Banalūs, neapgalvoti vizualiniai sprendimai.

Vizualinė komunikacija ne mažiau svarbi, turbūt net svarbesnė nei tekstinė. Kaip ir visame kame privalu gerai pažinoti savo tikslinę auditoriją ir pagal tai rinktis foto ir video sprendimus. Domėkitės naujienomis, pamirškite 1990-tųjų maketavimo tendencijas (nebent darote tai ironiškai ir toks stilius atitinka jūsų veiklą) kitaip rizikuojate atsidurti memų puslapiuose. Tai, žinoma, taip pat reklama, tačiau ar jums to reikia? Rinkitės vizualus atspindinčius verslo esmę, jei tai produktai – potencialiam klientui rodykite aukštos kokybės nuotraukas ir vaizdo įrašus, reprezentuojančius prekės savybes. Geriausias būdas įvertinti vizualą – pažvelgti į padarytą nuotrauką ar maketą ir atsakyti sau į klausimą: ar pirktumėte vien pažiūrėję į šį atvaizdą?

  1. Mokamos reklamos ignoravimas

Daugelyje socialinių platformų yra galimybė investuoti į mokamą reklamą. Kada ją išnaudoti verta? Jei atvirai – visada. Laikais, kai natūralus pasiekiamumas yra mistinė sąvoka, suprantama tik milenialsams, verslininkas turi galimybę arba pasitikėti atsiliepimų galia (kas gali išties suveikti, jei verslas jau turi vardą ir yra žinomas dėl kokybiškų paslaugų) arba atverti piniginę. Mokama reklama „Meta“ platformoje tikrai verta investicijų ir gali atnešti puikių rezultatų pasirinkus tinkamą strategiją. Mokama reklama LinkedIn yra brangesnis, bet efektyvus sprendimas, ypač b2b verslui.

  1. Bet kokia nepagarba interneto vartotojui, melas

Ar kartais socialiniuose tinkluose, po kontroversiškais įrašais atveriate komentarų sekciją, vien tam kad perskaitytumėte pikantiškus ginčus? Na, jei kartais darosi šiurpu pamačius sąmokslo teorijų šalininkų pasisakymus, pasvarstykite, kaip atrodo, kai verslo atstovai viešai keikia komentatorius / nepatenkintus klientus?

  1. Socialinių tinklų taisyklių pažeidinėjimas

Ši klaida tik labai retais atvejais lieka nepastebėta. Melagingos informacijos skelbimas, click bait‘ai, neleistinų produktų bei paslaugų reklama yra didžiausi NE socialinių tinklų komunikacijoje.

  1. „Tuštybės“ skaičių vaikymasis

Apie tai kalbam pakankamai dažnai, kolegos iš skaitmeninės reklamos srities – taip pat. Patiktukai jūsų Facebook puslapyje yra beveik nulinės vertės. Patiktukai ant paskelbto konkursėlio beveik visose platformose yra dar menkesnės vertės. Koncentruokitės į tai, kiek potencialių klientų pasiekiate ir ar jie yra kokybiški.

  1. Detalių ignoravimas.

Netvarkingi verslo puslapiai nekelia pasitikėjimo. Pasirūpinkite, kad jūsų paskyroje nurodyta informacija būtų aktuali ir atnaujinta – telefono numeris, adresas, veiklos sritis, darbo laikas ir t. t..

  1. Tematikos nepastovumas

Vieną dieną jūsų bendravimas dalykiškas, kitą dieną familiarus, o trečią jau keikiate nepatenkintą klientą komentaruose – suprantate, kur link sukame?

  1. Per ilgi, chaotiški tekstai, perpildyti emodžiais ir grotažymėmis

Trumpiau tariant, nepaverskite savo įrašų šiukšlynu. Perkrautas tekstas ne tik atrodo negražiai, bet ir yra sunkiau skaitomas, vartotojas greičiau „pasiduoda“ neįveikęs jo iki galo. Be to, dažnai galima sieti tokios stilistikos aprašus su solidumo, patikimumo bei patirties stoka. Tiesa savaime „Emoji“ veidukai bei paveikslėliai nėra blogai, tačiau visur dera jausti saiką.

  1. Perdėtas paslaptingumas

Pabaigai – senasis gerasis „kaina į PM“. Niekam tai nepatogu ir niekam tai nepatinka. Žinoma, esama išimčių, kai produkto kainos nusakyti preliminariai negalite (pavyzdžiui, kai žmogus paskambina į UAB Persė ir klausia, kiek kainuoja internetinis puslapis, bet negali pasakyti, koks funkcionalumas bus reikalingas, kokį turinį pateiks pats, o kurį tikėsis, kad paruoš mūsų komanda ir t. t.), tačiau jei parduodate jau pagamintą produktą, slėpti kainos nėra prasmės. Tiesą pasakius ne tik kainos, bet ir kitos informacijos – taip, daugelis nepatingi užduoti rūpimo klausimo komentare ar žinute, bet pasvarstykite, kiek potencialių klientų iškeliauja į kitus puslapius, neradę aiškiai pateiktų svarbiausių prekės savybių?

Panašūs tinklaraščiai...