Pirmiausia, kuriant elektroninę parduotuvę reikia apgalvoti jos funkcionalumą, prisitaikymą mobiliesiems įrenginiams, atsiskaitymo ir pristatymo galimybes, o svarbiausia – kaip jūsų produktus suras potencialus pirkėjas. Daugiau sužinoti apie vartotojo patirtis tinklapyje galite čia.
Dauguma tikisi, kad paleidus elektroninę parduotuvę iš karto prasidės pirkimai, bet tai netiesa. Turite nepamiršti, kad ir internete konkuruojate su daugybe kitų verslų, kurie siūlo tokias pačias ar panašias prekes, tad turite apgalvoti reklamos strategiją ir kanalus, kuriuos naudosite savo potencialių pirkėjų pritraukimui.
Taigi, kur pradėti reklaminę kampaniją?
Facebook‘as, vienas iš populiariausių socialinių tinklų Lietuvoje, padės norint parduoti prekes Jūsų potencialiam vartotojui. Šis socialinis tinklas suteikia elektroninėms parduotuvėms galimybę eksportuoti jose esančius produktus į Facebook sistemą, naudojant „Shop“ funkciją.
El. Parduotuvės pristatymui puikiai tinka karuselės tipo reklama, kuri nukreipia potencialių pirkėjų ir lankytojų srautą tiesiai į tinklapį.
Daugiau patarimų apie reklamas Facebooke rasite čia.
Socialiniame tinkle Instagram išbandykite Story tipo reklamą, kuri pristatys Jūsų produktus ir nuves tiesiai į el. parduotuvę.
Instagram‘as, kaip ir Facebook‘as, suteikia galimybę nuotraukose pažymėti produktus, kad vartotojams būtų lengviau juos įsigyti.
GOOGLE ADS
Google Ads reklama padės surasti Jūsų produktą, kai žmogus ieško konkrečiai jo paieškos sistemoje.
YOUTUBE
Nepamirškite ir Youtube reklamos – ji padės surasti vartojus pagal pomėgius ir patrauks dėmesį video formatu.
Daugiau apie vaizdo įrašus socialiniuose tinkluose sužinokite čia.
Tad jei jau turite el. parduotuvę, pradėkite ją reklamuoti skirtinguose kanaluose ir taip suraskite savo potencialius pirkėjus. Tiek verslui, tiek vartotojams tenka prisitaikyti prie naujų, pandemijos sukeltų sąlygų. Tad pasinaudokite puikia verslo galimybe ir pakvieskite namuose sėdinčius vartotojus apsipirkti Jūsų elektroninėje parduotuvėje.