Vaizdo įrašai socialiniuose tinkluose

Pradėkime nuo to, kad socialiniuose tinkluose dažniausiai vartotojai vaizdo įrašus atranda, o ne jų ieško. Na, išskyrus „Youtube“ kanalą, kuriame nuolatos ieškoma patarimų ar pamokų. „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“ platformose jūsų vaizdo įrašas gali būti peržiūrėtas, dažniausiai, tik vartotojui naršant naujienų sraute. Ar vaizdo įrašas bus pastebėtas priklauso, tik nuo jūsų, tad būkite kūrybingi, nebijokite eksperimentuoti. Privalote išbandyti įvairius vaizdo įrašų tipus, kad pamatytumėte, į ką labiausiai reaguoja jūsų auditorija.

Socialiniuose tinkluose naudojami vaizdo įrašų tipai

Interviu. Klausimai ir atsakymai.

Informaciniai interviu arba klausimai ir atsakymai — puikus būdas sudominti auditoriją ir atsakyti į jiems rūpimus klausimus. Nufilmuokite pokalbį su gerai žinomu žmogumi, klientu ar komandos nariu. Galite iš anksto paruošti klausimus, pasirinkti interviu stilių ar surinkti klausimų iš sekėjų.

Klausimų ir atsakymų formatas tinka solo vaizdo įrašams, kur jūs kalbate tiesiogiai su savo sekėjais ir atsakote į jų pateiktus klausimus. Galite vaizdo įrašą  paruošti iš anksto —  jį sumontuoti, perfilmuoti nepatikusias vietas ir pan. arba transliuoti gyvai.

Darbo užkulisiai.

Žmonėms įdomu pamatyti jūsų darbo virtuvę! Labiausiai smalsu verslo partneriams ar klientams. Tokie vaizdo įrašai padeda pelnyti pasitikėjimą bei palaiko glaudų, draugišką ryšį su auditorija. Prisiminkite, sekėjai turi jaustis komunikacijos dalimi.

Biuro išvykos, renginiai, kuriuose dalyvaujate, naujų produktų pristatymas – puikios temos jūsų vaizdo įrašams.

Produktas ar paslauga.

78% žmonių teigia, kad jų apsisprendimui pirkti, įtakos turi prekės ženklų įrašai socialinių tinklų paskyrose. Vaizdo įrašas — veiksmingas būdas pristatyti gaminį/paslaugą. Net neįsivaizduojate, kaip tinkamai suformuota  žinutė socialiniame tinkle, gali padidinti pardavimus.

Tiesioginės transliacijos.

Dabar beveik visuose socialiniuose tinkluose yra galimybė tiesiogiai transliuoti. Naudokitės šia funkcija, nes tokie vaizdo įrašai labai patinka žmonėms! Tiesioginės transliacijos — puikus būdas pagerinti jūsų prekinio ženklo žinomumą. O svarbiausia, skatinate įsitraukimą ir mezgate ryšį su auditorija.

Vartotojų turinys.

Puikiai suprantame, kad kokybiško turinio kūrimas reikalauja daug pastangų. Leiskite savo ištikimiems sekėjams jums padėti. Jeigu vaizdo įraše minimas jūsų prekės ženklas — pasidalinkite įrašu savo paskiroje. Jei jus paminėjo, būtinai reaguokite: pamėkite,  pasidalinkite įrašu savo paskiroje ir pan. Taip skatinsite dalintis ir jūsų turiniu. Nepamirškite paminėti autoriaus!

Akcijos ir konkursai.

Konkursai ir įvairios akcijos — veiksmingas būdas skatinti auditorijos įsitraukimą. Sukurkite vaizdo įrašą, kuriame būtų pateiktos konkurso sąlygos ar specialus pasiūlymas. Vaizdo įrašas puikiai tiks skelbiant nugalėtoją, o dar geriau jei vaizdas bus tiesiogiai transliuojamas.

Svarbios naujienos.

Turite svarbių žinių, pvz., plečiate verslą ar išleidžiate naują produktų liniją? Privalote tai pranešti socialinių tinklų paskyrose! Dėmesį traukiantis vaizdo įrašas — puikus būdas pranešti geras naujienas!

Mokomieji filmukai.

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus — patarimų ar mokomieji vaizdo įrašai. Šio tipo turinys, iš tikrųjų yra vienas iš ieškomiausių internete. Svarbu tinkamai pasirinkti formatą (niekas „Facebook“ nežiūrės 40 minučių trukmės medienos apdirbimo vaizdo įrašo). Tinkamai sukurtas vaizdo įrašas gali būti neįtikėtinai sėkmingas.  Kaip viskas turi atrodyti rasi „panaršęs“ „Blossom“ arba „Buzzfeed’s Sasty“ svetainėse.

Patarimai norintiems sukurti tinkamą vaizdo įrašą:

  • Pramogos, įkvėpimas ir pamokos/patarimai. Nesvarbu ar tikslas šviesti, linksminti ar įkvėpti. Svarbiausia, kad jūsų vaizdo įrašas būtų vertingas!
  • Geriausia, kad vaizdo įrašas sudomintų per pirmąsias 3 sekundes.
  • Įsitikinkite, kad jūsų kūrinys sugebės perteikti žinutę ir be garso. Naudokite titrus. Dauguma vaizdo įrašų socialiniuose tinkluose rodomi be garso, kol vartotojas nenusprendžia kitaip. Jei garsas yra būtinas, garsą įsijungti paraginkite įrašo aprašyme.
  • Socialiniuose tinkluose, trumpi vaizdo įrašai dažniausiai būna veiksmingiausi. „Facebook“ ir „Twitter“ žinutę geriausiai perduoti per 2–3 minutes. „Instagram“ leidžiama talpinti ne ilgesnį nei vienos minutės vaizdo įrašą.
  • Pabandykite sukurti filmukus, kuriuose žiūrovams būtų rodomas retai matomas vaizdas: vaizdas iš paukščio skrydžio ar drono, 360 ° vaizdai, „Go-Pro“ veiksmo kadrai…
  • Kelkite tiesiai. Naudodamiesi „Instagram“, iš tikrųjų neturite pasirinkimo, tačiau „Facebook“ ir „Twitter“ galite bendrinti nuorodą į vaizdo įrašą, talpinamą kitoje svetainėje (paprastai „YouTube“), arba galite tiesiogiai įkelti vaizdo failą. „Facebook“ algoritmas teikia pirmenybę tiesiogiai įkeltam vaizdo įrašui.

Svarbiausia — būkite kūrybingi ir nebijokite eksperimentuoti!

Panašūs tinklaraščiai...