Ko reikia, norint pradėti el. prekybą? 5 pagrindiniai žingsniai

Šį pavasarį ypatingai gausu naujų elektroninių parduotuvių, atsiradusių dėl jau visiems žinomos priežasties. Karantinas daugelį privertė imtis atitinkamų priemonių verslo išsaugojimui, kai kurie šioje situacijoje atrado puikias galimybes plėstis. Tad ko reikia, norint greitai perkelti verslą į el. prekybą?

Domeno ir svetainės talpinimo (hostingo) paslaugos

Nors gali pasirodyti sudėtinga išsirinkti tinkamą variantą, tačiau dabar suaktyvėjęs šių paslaugų poreikis, jų tiekėjus taip pat privertė prisitaikyti prie esamos situacijos ir pateikti itin patogius ir ekonomiškai naudingus sprendimus. Pasirinkimo galimybės didžiulės, pradedant didžiausiais paslaugų tiekėjais serveriai.lt, hostinger.lt arba renkantis mažesnes įmones.
Jeigu šioje srityje esate naujokas, patariame neskirti daug dėmesio techniniams šių paslaugų niuansams, juolab, jeigu el. parduotuvė neturės milžiniškų produktų kiekių.

Geras hostingo paslaugų tiekėjas visuomet sugebės atsakyti į iškilusius klausimus ir turės patogią klientų aptarnavimo sistemą. Taip pat, dažniausiai tiekėjai turi paruoštus paslaugų paketus verslui pradėti (tokius paketas dažnai sudaro el. pašto dėžutė, vieta serveryje ir domenas), tad peržvelgus kelių tiekėjų pasiūlymus turėtų būti nesudėtinga išsirinkti tinkamiausią variantą.

El. parduotuvės platforma

Kalbant apie internetinės prekybos turinio valdymo sistemas, taip pat rekomenduojame rinktis iš populiariausių variantų, mat jie yra gerai pritaikyti skirtingų platformų tarpusavio integracijai, kas yra itin patogu norint vėliau sėkmingai reklamuoti savo produktus. Vienos populiariausių platformų internetinei prekybai yra šios: OpenCart, Shopify, PrestaShop, Magento, WooCommerce.

El. parduotuvės „paleidimo“ laikas dažnai priklauso nuo produktų kiekio, dizaino sudėtingumo ir daugelio kitų dedamųjų. Tačiau neprašausite pasirinkę jau paruoštą dizaino temą, taip sutaupysite ir laiko, ir žinosite, kad turite techniškai tvarkingą el. parduotuvę, pritaikytą mobiliems įrenginiams. Šis veiksnys ypatingai svarbus, mat didelė dalis el. užsakymų vyksta būtent per mobiliuosius.

Atsiskaitymo ir pristatymo būdai

Nepamirškite pasirūpinti bent keliais atsiskaitymo būdais el. parduotuvėje. Šiandien be konkurencijos laimi tie, kurių elektroninės parduotuvės yra patogios naudojimui: viskas randama greitai, atsiskaitymas paprastas, aiškios pristatymo ir grąžinimo sąlygos.

Vieni populiariausių atsiskaitymų būdų: PayseraPayPalBanklink mokėjimaiGoogle Pay,  Apple Pay, atsiskaitymas pristačius siuntinį ir t.t. Jie leidžia vartotojui greitai ir patogiai įsigyti produktą. Taip pat naudinga aiškiai nurodyti pristatymo būdus ir, žinoma, sąlygas. Šie punktai ženkliai prisideda prie el. parduotuvės patikimumo!

Produktų nuotraukos ir aprašymas

Kuo išsamesnių produktų nuotraukų turėsite, tuo labiau palengvinsite apsisprendimą savo potencialiam pirkėjui. Perkant prekę internetu, norisi apie ją iškart gauti kuo daugiau informacijos, tam skiriant kuo mažiau laiko. Taigi Jūsų darbas yra prekę pateikti kuo patraukliau vizualiai, produktas turėtų būti parodytas iš skirtingų pusių, su geru apšvietimu ir t.t.

Taip pat daug dėmesio skirkite produkto aprašymui. Kuo išsamiau aprašysite produktą, tuo labiau tikėtina, kad pirkėjui nereikės ieškoti papildomos informacijos, kas ženkliai sumažina įsigijimo tikimybę. Naudodami unikalius produktų aprašymus taip pat išlošite el. parduotuvės SEO klausimu bei sukursite patikimo pardavėjo įvaizdį.

REKLAMA

Vien turėti puikiai veikiančią el. parduotuvę nepakanka. Bene esminis veiksnys skatinantis pardavimus – reklama. Pirmiausia reikėtų turėti tvarkingą Facebook Verslo paskyrą, kuri leis reklamą rodyti ne tik Facebook’e, bet ir Instragam’e bei daugelyje kitų vietų (placements).

Taip pat, atkreipkite dėmesį į reklamos optimizaciją, eksperimentuokite, bet nepamirškite aiškiai apsibrėžti ribas. Kaip tai padaryti, galite sužinoti čia. B2C sektoriui bene pigiausi reklamos kaštai Lietuvoje vis dar išlieka Facebook’e.

Tuo tarpu nereikėtų pamiršti ir Google Ads – tai puikiai tinka nišiniams verslams, specifinių produktų ar paslaugų pardavimams.

Panašūs tinklaraščiai...