Pradėkime nuo to, kad kiekvienas raktažodis generuoja skirtingą parodymų kiekį, tad „Google“ reklamos efektyvumo NEGALIMA matuoti tik pagal paspaudimų kiekį ar paspaudimų ir jų kainos santykį. Objektyviausias efektyvumo rodiklis — konversijos.
Siekiant padidinti klientų srautą įmonės svetainėje, visų pirma reikia išsiaiškinti jų elgseną joje.
Vartotojo elgsenos analizė leidžia atsakyti į klausimus kas, kaip, kada, kur ir kodėl perka? Tiksliau tariant — Jūs galite matyti, kokiuose puslapiuose yra lankomasi dažniausiai, kokiomis prekėmis yra domimasi, kiek vartotojų ieško kontaktinės informacijos, skambina, rašo ir t. t. Visa ši informacija gali būti stebima ir konvertuojama.
„Google“ reklaminių kampanijų sistema siūlo labai platų konversijų sekimo pasirinkimą. Pavyzdžiui, esate įmonė, kuri neturi elektroninės parduotuvės ir vienintelis būdas iš Jūsų įsigyti prekę ar paslaugą — tiesiogiai susisiekti skambučiu ar elektroniniu paštu. Tokiu atveju, konvertuoti reikia skambučių ir laiškų kiekį.
Pirmas dalykas, ką reiktų padaryti — sekti kliento elgseną, kuomet jis paspaudžia ant telefono numerio arba elektroninio pašto, esančio Jūsų svetainėje. Tai pirmieji duomenys, kurie padeda išvesti konversijas.
Žinant tikslų skambučių ir laiškų skaičių, turite išsivesti procentą, kiek iš susisiekusių klientų įsigijo prekę ar paslaugą, ir kokia yra vidutinė paslaugų ar prekių vertė. „Google“ reklaminėje kampanijoje pateikus šiuos išvestus duomenis gausite apytikslias konversijas, kurios leis žinoti ar reklama yra pelninga.
Elektroninės parduotuvės konversijų sekimas kur kas paprastesnis, nes turite tikslią prekės ar paslaugos kainą. Vartotojų apsilankymas ir prekių įsigijimas yra konvertuojamas į reklamos atsiperkamumą.
Daugeliu atvejų, „Google“ reklama ir jos konversijų sekimas — didelė verslo plėtros dalis. Šių dienų verslo rinkodaros pasaulyje neturint internetinės svetainės, socialinių tinklų paskyros ar būnant antrame „Google“ paieškos puslapyje — komercinė veikla praranda labai didelį klientų matomumą.