Turinys mobiliesiems įrenginiams

„Jūsų puslapio dizainas turi būti pritaikytas mobiliesiems įrenginiams!“.

Šiuos žodžius girdi (ar perskaito) šimtus kartų visi, kurie planuoja savo verslui sukurti internetinę svetainę.

Ir tai yra tiesa. Visgi, vien tik mobiliuoju puslapio dizainu apsiriboti nevertėtų – žinoma, to pakaks, kad paieškos sistemos pripažintų Jūsų puslapį egzistuojančiu. Kita vertus, tikrai mobiliesiems skirta svetainė turėtų išsiskirti ir tinkamai suformuotu turiniu.

 

Mažai kam paslaptis nuolat augantis mobiliųjų vartotojų skaičius pastaraisiais metais. Statistiškai, naršymas išmaniuoju (ar planšete) darosi populiaresnis, kai tuo tarpų naršymo kompiuteriu statistika proporcingai mažėja. Tad, kad ir kaip norisi paneigti technologijų įtaką mūsų gyvenimui, darbui ir kitoms sritims, metas suprasti, kad labai greitai, naršantys mobiliuoju prietaisu bus tie, kurie Jūsų verslui atneš daugiausiai pelno. Kodėl jų patirties nepadarius malonesne? Juk patenkintas klientas visada linkęs sugrįžti.

Pirmiausia, turėtumėte žinoti, kad telefono ekrane interneto vartotojai skaito kitaip nei kompiuterio ekrane. Čia nėra svarbiausios turinio dalies (kaip pavyzdžiui, kompiuteryje kairė viršutinė ekrano pusė) – skaitytojo akys keliauja visame ekrane.

Trys svarbiausios dalys, planuojant tokį turinį yra:

  • Pavadinimas
  • Įžanga
  • Visas tekstas

Turbūt šypsotės – juk savaime suprantama, tiesa?

Taigi, pirmoji pamoka: antraštė privalo būti informatyvi, bet trumpa, sudominti skaitytoją kokybišku, jam aktualiu turiniu.  Jei Jūsų turinys orientuotas į angliškai kalbančias šalis, galite pasinaudoti šiuo įrankiu, kuris įvertins pateiktos antraštės kokybę.

Įžanga, kurią dažniausiai pateikiame bendrame naujienų/blogo įrašų puslapyje, nusako ar toliau pateikta informacija bus naudinga ir ar skaitytojui verta spausti „skaityti toliau“. Net nusprendęs nesigilinti į skelbiamą įrašą, potencialus klientas gaus trumpą informaciją.

Ilgas tekstas niekada neteikia daug džiaugsmo, ar ne? O pagalvokite apie tai, kad tas ilgas tekstas mažame telefono ekrane atrodo dar ilgesnis. Leiskite savo lankytojams lengviau atsikvėpti (ir, žinoma padėkite, jiems likti puslapyje ilgiau) naudodami trumpesnius žodžius bei sakinius. Naudokite tarpus tekste, tarp eilučių – taip skaitytojui bus paprasčiau pasisavinti ten esančią informaciją.

Naudokite nuotraukas ir video! Vizualinė minčių išraiška visada įdomesnė ir maloniau įsisavinama, ilgiau prisimenama.

Panašūs tinklaraščiai...