Socialinės medijos: koks elgesys atstumia potencialų klientą?

Socialinių medijų įtaka nepaneigiama – apie tai, kaip jaunoji karta net į tualetą nešasi mobiliuosius prietaisus, kuriami „memai“, iliustruotos frazės ir panašiai. Tačiau šaipytis  paprasta, kai nesupranti tikrosios vienos ar kitos tendencijos galios.

 

Milijardai žmonių kasdien, kas sekundę perkrauna Facebook naujienų srautą, tikrina Instagram, Snapchat paskyras, visame pasaulyje dienos šviesą išvysta nesuskaičiuojamas kiekis Twitter žinučių. Taip – neįtikėtinai greitai sklinda naujienos, tad nieko keisto, kad kiekvienas stengiasi būti pačiame jų sūkuryje.

Ne išimtis ir verslo atstovai. Nors, menka čia naujiena – jei tavo verslas nereklamuojamas jokioje socialinėje platformoje, vadinasi jo praktiškai nėra. Marketingo tyrimų duomenimis, pasaulyje mokama reklama socialiniuose tinkluose savo išaugusia įtaka pasiduoda tik reklamai televizijoje (kol kas). Galime pažvelgti į visą šią situacija šiek tiek labiau iš statistinės pusės – 58% pirkėjų labiau linkę įsigyti prekę ar paslaugą iš įmonės, kurią seka kuriame nors socialiniame tinkle. Trys ketvirčiai yra nusipirkę kažką, ką matė, naršydami socialiniame tinkle.

Ką gi, rodos tik įsibėgėk ir nerk į tą stebuklinga socialinių medijų pasaulį ir dar nepamiršk didesnės piniginės , mat kai pelnas pradės byrėti, nežinosi kur sutalpinti visas kupiūras.

Esminė neigiama reklamos BET KURIAME kanale pusė – nežinai, ar ji suveiks ir kaip ji suveiks. Kaip pataikyti į vidurį? Pabandykime pasiaiškinti.

Reklaminius pranešimus skelbti reikia saikingai. Remiantis daugiau nei 1000 tyrimo dalyvių atsakymais (apklausa atlikta tarp Facebook, Twitter bei Instagram vartotojų), labiausiai nuo įmonės profilio sekimo atstumia per dažnai matoma reklama. 85% tos pačios apklausos dalyvių nurodė, kad įsigyti prekę ar paslaugą jie nusprendžia, tik pamatę ją sraute nuo 2 iki 4 kartų.

38 % apklausos dalyvių nurodė, kad juos erzina, kai įmonės socialinėje paskyroje vartojami barbarizmai bei svetimybės, tačiau 35% nepakenčia skaityti naujienų, pateikiamų be „šarmo“, sausai, neformuojant kažkokio individualaus charakterio. Ar jau jaučiate, kokia plona yra ši riba?

Taip pat pravartu prisiminti, kad per daug tylus pardavėjas – taip pat nėra pats patraukliausias – 18% apklausos dalyvių, mažą paskyros aktyvumą įvardijo kaip didžiausią priežastį paspausti mygtuką „nebepatinka“. 15% – vartotojo ignoravimą.

Saikas būtinas kalbant apie bet kokią sritį, reklamą socialiniuose tinkluose – taip pat. Išlaikyti tobulą balansą pavyksta ne visiems ir ne iš karto, tačiau dirbdamas ir stengdamasis tik mokaisi. Žinoma, jei socialinių tinklų žabangų išnarplioti taip ir nepavyksta – visada galite kreiptis į „Persės“ komandą.

Panašūs tinklaraščiai...