Marketingo strategijos, galinčios pakenkti verslui

Plėtodami savo verslo idėją, visada stengiamės pritraukti kuo daugiau klientų, tam naudodami įvairias marketingo strategijas.

Ne daugelis žino, kad kai kurios, populiariausiomis laikomos marketingo strategijos ne tik nepadeda pritraukti klientų – patys to nesuprasdami galite verslui stipriai pakenkti. Apžvelkime keletą tokio tipo marketingo strategijų.

Pirma, turbūt populiariausia, strategija – nuolaidos. Kodėl nuolaidos turėtų pakenkti verslui, paklausite Jūs, juk tai geriausias būdas pritraukti klientus?

Pirmiausia, atpigusios prekės, pritraukia nuolaidų medžiotojus, o ne ilgalaikius klientus. Toks klientas vargu ar grįš pasibaigus akcijai, kai prekės kaina bus aukštesnė. Sugadintas prekės įvaizdis: nuleisdami kainą, nustatote naują produkto vertę, kurią potencialūs klientai laikys tikrąja. Suklaidintas klientas: įsigijęs prekę už jo tikrą kainą ir sužinojęs apie buvusią nuolaidą, pirkėjas jausis apgautas, geriausiu atveju daugiau nepirks Jūsų prekių, blogiausiu – pritvindys internetą neigiamais atsiliepimais.

Prisiminkite, nuolaidos nėra blogas sprendimas, tačiau nederėtų vien jomis grįsti savo verslo augimo plano!

Kita strategija, kurią ypač dažnai naudoja verslininkai, tik pradedantys darbą su socialinėmis medijomis – puslapio fanų pirkimas. Manoma, kad taip sudaromas įvaizdis, jog kompanija jau yra pakankamai populiari, todėl ja domėtis išties verta. Būtų netikslu sakyti, kad tai visiškas melas, BET… netikri sekėjai ir lieka tik dailaus skaičiaus pavidalu, taip ir netapdami tiksline Jūsų verslo auditorija, tai yra, jie nesidomi produktu, jo neperka.

Netikri sekėjai gali sumažinti potencialių klientų pasiekiamumą! Facebook, gal nustebsite, yra išties protinga sistema, kuri pastebi, kas vartotojui įdomu, o kas ne. Tad, kai įmonės puslapis turi 3000 fanų, o pranešimas laiko juostoje sulaukia vos vieno ar dviejų „patinka“ paspaudimų, Facebook tiesiog nustoja transliuoti pranešimus net ir netikriems fanams.

Svarbu prisiminti, kad ne „Like“ paspaudimai ant įmonės puslapio yra sėkmės rodiklis, o tai, kiek žmonių pasiekia jo pranešimai, kaip intensyviai bendraujama su klientais.

Trečia strategija, galinti pakenkti Jūsų verslui, vadinamoji „Klikų“ medžioklė. Šia strategija paremta didžiosios dalies informacinių portalų veikla. Įmonės dažniausiai žaidžia antraštėmis siųsdamos naujienlaiškius, tiesa, jei klientas kartą atidaręs laišką ras turinį visiškai neatitinkantį antraštės, tikėtina, kad tokių naujienlaiškių jis daugiau nebeatidarinės. Taip pat, ateityje susidūręs su šia įmone, greičiausiai jau turės neigiamą išankstinę nuomonę.

Agresyvi gąsdinimo taktika – kai potencialiems klientams  nuolat primenama apie pasiūlymo pabaigą, prekių asortimento ištuštėjimą ir panašiai. Kartais, užėję į mus dominantį tinklapį, matome, kad vienos ar kitos prekės liko tik, pavyzdžiui, 5 vienetai – daugeliu atveju tai paskatins mus pirkti. Tačiau, kai pasibaigus išpardavimui, matome, kaip paskutinių prekių skaičiavimas tiesiog pradedamas iš naujo, suprantame, kad tiesiog pasidavėme spaudimui. Ši taktika nėra iš esmės bloga, tiesiog ją vykdydami turite būti sąžiningi!

Panašūs tinklaraščiai...