Kokybiška vizualinė komunikacija — didesnė investicijų grąža

Pakalbėkime apie vizualinę komunikaciją. Pradėkime nuo pačios sąvokos. Vizualinė komunikacija, kas tai?

Pati sąvoka apima bet kokią vizualiai pateiktą komunikacijos formą, tai ir vaizdas, ir iliustracija, ir paveikslas, ir vaizdo įrašas. Kalbant apie vaizdus, tai kiekvienas dizaino sprendimas yra vizualinė komunikacija. Pavyzdžiui, prekės pakuotė, logotipas, plakatas ir t. t. Pagrindinė esmė — žinutė, mintis, kurią norima perduoti tam tikru vizualu. Vizualinės rinkodaros tikslas — perteikti grafinį turinį imtis veiksmo principu (angl. Call To Action).

Vizualai padeda perteikti informaciją ir kartu kuria norimą įvaizdį.

Vizualinė komunikacija sparčiai populiarėja. Reklamos agentūros, marketingo specialistai kuria komunikacijos strategijas, kaip efektyviausiai perteikti žinutę vizualiai. Vis daugiau verslų skiria lėšų savo įvaizdžio kūrimui ir pateikimui tiek įprastoje, tiek virtualioje erdvėje.

Pastarųjų metų įvykiai, privertė verslus persikelti į internetinę erdvę ir joje bandyti pasiekti savo tikslinę auditoriją. Daug kam teko perrašyti net savo komunikacijos planus.

Garsiausi pasaulio prekės ženklai ypač daug dėmesio skiria vizualumui, spalvų gamai, formai, kad pritrauktų ir užtikrintų vartotojų dėmesį. Šiuolaikinėje visuomenėje labai didelis vartotojiškumas, kai vartotojai perka jausmus, kurie išreiškiami per spalvotą ir skoningą prekės išvaizdą. Taip ir skaitmeninėje erdvėje, pagrindinis dėmesys skiriamas vizualumui.

Vaizdo įrašų naudojimas vizualinėje komunikacijoje — sparčiai auga.

Šiuo metu pastebimas itin sparčiai didėjantis vaizdo įrašų naudojimas vizualinėje komunikacijoje. Vaizdo įrašai atkreipia ir išlaiko ilgiau kliento dėmesį nei statinės priemonės.

Pagal Wyzowl 2021 pateiktą apžvalgą nurodoma, kad 86% įmonių naudoja vaizdo įrašus savo rinkodaroje, 99% įmonių, jau naudojančių vaizdo įrašus reklamoje, planuoja tęsti šio tipo reklamų naudojimą. Dažniausi vaizdo įrašų tipai yra: aiškinamieji, socialinės medijos vaizdo įrašai, pristatantieji, patyrimo, tiesioginių reklamų (video Ads). 96% naudojančių vaizdo įrašus teigia, kad tai padidino produkto ar paslaugos supratimą. 84% naudojančių vaizdo įrašus teigia, kad vaizdo įrašai tiesiogiai padėjo padidinti pardavimus. 87% vaizdo įrašų rinkodaros specialistų teigė, kad „Youtube“ jiems buvo veiksmingiausias kanalas, palyginti su 83% pernai. Įmonės ir toliau planuoja naudoti „Youtube“, „Facebook“, „LinkedIn“ ir „Instagram“ platformas.

Wyzowl – tai viena lyderiaujančių kompanijų, kuriančių instrukcines vaizdo įrašų reklamas, įkurta 2011 m. Kompanija dirba su 40 skirtingų šalių, yra sukūrusi daugybę vaizdo įrašų reklamų, aktyviai atlieka įvairias rinkos analizes.

Vaizdo įrašų rinkodara — turinio ateitis.

Internete neretai vartotojai sąmoningai išjungia reklamas, tad įmonės susiduria su iššūkiais, kaip išlaikyti potencialių klientų dėmesį ir paskatinti įsigyti prekę ar paslaugą. Vaizdo įrašas tam puikiai tinka, nes jo turinys lengvas, trumpas ir efektyvus, sugebantis prikaustyti ir išlaikyti dėmesį. Vaizdo įrašų rinkodara, tai turinio ateitis, nes toks turinys lengviau įsiminamas ir puikiai tinka paieškos sistemų optimizavimui.

Verslams, kurie užsako reklamas, itin svarbi yra investicijų grąža. Televizijos reklamos efektyvumą paskaičiuoti labai sudėtinga, priešingai nei socialinės medijos. Vaizdo įrašų peržiūrų analizes galima gauti kiekvieną dieną. Tai reiškia, kad ir pakeitimai gali būti atliekami greitai.

Reklamos kūrimo išlaidos mažėja. Vaizdo įrašui sukurti neprivaloma didelė komanda ir brangi technika. Socialinių tinklų turinį sugeba kurti vienas asmuo. Socialiniuose tinkluose vaizdo įrašų reklamos turi būti trumpos ir patraukiančios dėmesį, antraip jos greit bus pakeistos kitu turiniu. Tad jau suprantate, koks svarbus yra originalumas. Keliamas turinys turi būti kokybiškas ir jis turi paskatinti vartotojus įsigyti prekes ar paslaugas.

Svarbu paminėti tai, kad vizualinio turinio kontekstas ir platforma, kurioje viešinsite medžiagą — neatsiejama kūrybos dalis. Todėl itin svarbu atkreipti dėmesį į platformą, kurioje talpinsite vizualus — talpinamos platformos turinį ir jos vartotojus. Vaizdo įrašų rinkodaroje labai išpopuliarėjo vertikalusis turinys. Kuo jis išsiskiria? Vertikalus video pritaikytas vartotojams, kurie vaizdo įrašus žiūri laikydami telefoną vertikaliai. Tai pravartu įsidėmėti ir prieš ruošiant vaizdo įrašą apgalvoti, kaip bus filmuojama, kaip pateiksite informaciją, kaip sudėliosite grafiką ar titrus.

Augant vartotojų praleidimo socialinėse medijose valandų skaičiui, verslams vienas iš pagrindinių tikslų tampa išskirtinumas. Taip pat manoma, jog vaizdo įrašai bus naudojami dar dažniau nei dabar, o tai lems didesnė investicijų grąža ir lengva bei greita vaizdo įrašų rinkodaros analizė, kurią galima atlikti čia ir dabar.

Nemokamos vaizdo medžiagos redagavimo programos.

Vaizdo įrašas turi būti kokybiškai nufilmuotas su kokybišku garsu bei aiškiai suformuluota žinute klientui. Verslo atstovui pačiam sukurti tokį vaizdo įrašą gali būti sudėtinga, todėl kviečiame šią užduotį patikėti mums.

Na, o jeigu video turinį nusprendėte kurti patys, rekomenduojame nemokamas, video medžiagos redagavimo, programas. Jos skirtos kompiuteriams, privalumas tas, kad šios programos turi daugiau funkcijų nei dauguma vaizdo įrašų redagavimo programų, skirtų mobiliesiems:

  • Lightworks
  • VideoPad
  • HitFilm Express
  • DaVinci Resolve
  • VSDC Free Video Editor
  • OpenShot
  • Shotcut
  • Blender
  • Movie Maker 10
  • iMovie
  • Vimeo Create
  • WeVideo

Panašūs tinklaraščiai...