TINKAMAI NUFOTOGRAFUOTAS GAMINYS
Visų pirmą, ar klientas pasirinks Jūsų produktą, priklauso nuo jo pateikimo. Labai svarbu, kad parduodamas gaminys ar produktas būtų kokybiškai nufotografuotas. Prekė privalo būti gerai matoma iš visų pusių, kad į e-parduotuvę užsukęs klientas galėtų ją išsamiai apžiūrėti ir jam kiltų kuo mažiau klausimų. Kuo išsamesnių produktų nuotraukų turėsite, tuo labiau palengvinsite apsisprendimą savo potencialiam pirkėjui.
Perkant prekę internetu, norisi apie ją iškart gauti kuo daugiau informacijos, tam skiriant kuo mažiau laiko. Parduodamo produkto pirmasis įspūdis (fotografija) gali nulemti kliento veiksmus: ar jis pirks siūlomą produktą, ar tęs paiešką. Nepamirškite, kad produkto nuotraukos kokybė atspindi Jūsų prekės ženklo įvaizdį ir sukuria pirmąjį įspūdį.
Patarimais, kaip tinkamai nufotografuoti gaminį, dalinomės senesniame tinklaraščio įraše.
AIŠKINAMASIS VAIZDO ĮRAŠAS
Jeigu Jūsų produktas sudėtingesnis —nufilmuokite aiškinamąjį vaizdo įrašą. Didžiausi šalies gamintojai nuolatos renkasi produktų pristatymą vaizdo įrašo formatu. Ir tai visiškai nekeista, nes net ir trupame vaizdo įraše galima pasakyti ar parodyti daugiau nei naudojant vien tik nuotraukas ir tekstą.
Taip pat vaizdo įrašas Jūsų internetinėje parduotuvėje pagerins SEO ir Jūsų parduotuvė bus lengviau randama Google paieškoje. Plačiau skaitykite čia.
Kokybiškas vaizdo įrašas padės pritraukti daugiau klientų į Jūsų elektroninę parduotuvę ir pavyks parduoti net ir sudėtingiausią produktą.
DETALUS APRAŠYMAS
Nepamirškite kuo detaliau aprašyti parduodamą prekę. Nepraleiskite nei menkiausios detalės. Kaip minėjome anksčiau, užsukusiam į Jūsų el. parduotuvę klientui turi kilti kuo mažiau klausimų. Kuo išsamiau aprašysite produktą, tuo labiau tikėtina, kad pirkėjui nereikės ieškoti papildomos informacijos ir klientas įsigis prekę. Unikalūs produktų aprašymai taip pat pagerins SEO ir sukurs patikimo pardavėjo įvaizdį.
TECHNINĖ PUSĖ
Prieš pradedant prekybą, įsitikinkite, kad viskas Jūsų el. parduotuvėje veikia. Pavyzdžiui, galimybė pasirinkti spalvas, medžiagas, dydį ir pan. Taip pat nepamirškite nurodyti produktų kiekį sandėlyje — tai itin svarbu. Paskutinis dalykas, kurį turite nurodyti prie produkto — pristatymo laikas. Klientas turi žinoti, per kiek laiko gaus užsisakytą prekę.
Viską apibendrinant, kokybiškas, detalus ir vizualiai patrauklus prekės pateikimas padeda surasti potencialų pirkėją. Daug dėmesio skirkite produkto pateikimui ir visos pastangos su laiku atsipirks.