Kaip protingai investuoti į Facebook reklamą

Turbūt visiems, kas bent kartą susidūrė su Facebook mokamos reklamos kūrimu, jau puikiai žino, kad kasmet reklamos konkurencija vis didėja.

Įmonių, norinčių savo produktą ar paslaugą pristatyti Facebook socialiniame tinkle daugėja nuolatos, tad norint išsiskirti iš gausybės „pergrūsto turinio“ tenka nemenkai pasukti galvą, kad žmogus atkreiptų dėmesį būtent į Jūsų reklamą.

Jeigu vis dėl to abejojate, ar Jums apskritai reikia skirti pinigų mokamos reklamos biudžetui Facebooke, norime tik priminti, kad turėti daug sekėjų ir tikėtis, kad jie pamatys Jūsų keliamą turinį nebeužtenka. Marketingo specialistai apskritai dramatiškai skėsčioja rankomis ir vis primena, kad natūralus pasiekiamumas apskritai „mirė“ (tiesą sakant, vidutiniškai siekia 2% – taigi, tikrai arti mirties ribos). Vis dėl to, dar yra prekės ženklų, kurie sugeba generuoti kiek didesnį natūralų pasiekiamumą, tačiau daugeliu atveju stebuklo tikėtis nereikėtų.

Todėl žvilgsniai ir visos viltys krypsta į mokamą reklamą. Ji leidžia Jūsų turiniui pasiekti žmones, kurie dar nėra Jūsų puslapio sekėjai, tačiau yra Jūsų potencialūs klientai. Random fact: teigiama, kad žmonės, esantys Jūsų puslapio sekėjai Facebook‘e yra labiau linkę įsigyti Jūsų prekę ar paslaugą, nei tie, kurie Facebooke Jūsų neseka.

Tad kaipgi vėjais nepaleisti dažnai taip skrupulingai taupomo, reklamai skirto biudžeto?

  • Atraskite savo auditoriją. Neleiskite reklamos bendrai visai įmanomai auditorijai (18-65+ žmonės, esantys Lietuvoje). Labai dažnu atveju, Jūsų paslauga ar prekė nėra aktuali absoliučiai visai, perkamąją galią turinčiai Lietuvos auditorijai. Mąstykite realistiškai ir įsivertinkite, kas yra Jūsų potencialus klientas. Jeigu vis dėl to manote, kad Jūsų auditorija yra plati, galite bandyti ją skirstyti pagal konkrečią paslaugą, tokiu būdu pasieksite žmones, kuriems šis turinys yra aktualus ir bus didesnė tikimybė, kad jie į jį sureaguos. Aišku, kaip ir visur, esama išimčių. Pvz.: jeigu manote, kad prekė gali būti įsigyjama spontaniškai (t.y. nereikalauja didelių išlaidų ir yra tinkama plačiai auditorijai) labai skirstyti auditorijos nebūtina.
  • Pasirinkite tinkamą laiką. Svarbu suprasti, kad pagal standartinius nustatymus reklama transliuojama kiaurą parą, tad labai palanku žinoti, kada Jūsų auditorija yra aktyviausia ir reklamą rodyti būtent tuo metu. Juk nėra jokio tikslo reklamą rodyti vidury nakties ar paryčiais, nes prisijungęs vartotojas savo naujienų sraute ras jau 250 naujausių įrašų, tarp kurių, tikėtina, Jūsų reklamos nebebus.
  • Nebijokite eksperimentuoti. Facebook ekspertai vieningai sutinka, kad tik bandydami atrasite tinkamą kelią į gerus rezultatus nešančią reklamą. A/B split testing funkcija ne veltui aktyviai naudojama daugelyje reklamos formų. Drąsiai išbandykite reklamines žinutes su skirtingais vizualiniais sprendimais, skirtingomis žinutėmis, ar net skirtingomis auditorijomis. Atradę tai, kas veikia efektyviau, galėsite koncentruotis į sėkmingesnę reklaminę kampaniją ir didesnę dalį biudžeto skirti būtent jai.

Nepaisant to, kad mokama reklama galite pasiekti didelę auditoriją žmonių, vertėtų nepamiršti, kad Facebook, vis dėl to, yra socialinis tinklas. T.y. žmonės čia ateina pabendrauti, peržiūrėti jiems aktualias naujienas, susijusias su draugais ar artimaisiais, tad sąmoningai nė vienas vartotojas tikrai neprisijungia tikėdamasis pamatyti reklamą. Turėdami tai omenyje, galėsite kurti aktualų, įdomų turinį, kuris įtrauks žmones, jei ne diskusijai, tai pasidalinti Jūsų kuriamu turiniu su draugais. Šis faktorius ateinančiais 2019 m. bus labai svarbus, mat Facebook algoritmas labai palankiai vertina turinį, kuriuo žmonės dalinasi net per asmenines žinutes, ne tik viešai, kaip jau buvo įprasta.

Kadangi faktorių, lemiančių reklamos efektyvumą yra daug, kartais sunku susigaudyti nuo ko pradėti. Tad Persės komanda mielai atsakys į visus Jūsų klausimus. Primename, kad pirmoji konsultacija visuomet nemokama.

Panašūs tinklaraščiai...