Facebook reklama grožio paslaugų specialistams

Niekam ne paslaptis, kad grožio paslaugų spektras kasdien vis plečiasi, tad natūralu – su juo didėja ir konkurencija šioje srityje. Kaip būti pastebėtam tarp gausybės grožio specialistų? Aptarsime keletą svarbių aspektų bei dažniausiai pasitaikančių klaidų. Nors daug kam įprasta, kad grožio specialistai Facebooke dalinasi tik atliktų darbų nuotraukomis, nereikėtų pamiršti, kad svarbu išlaikyti ir bendrą, vientisą komunikacijos stilių.

VERSLO PASKYRA

Dauguma grožio specialistų vis dar naudojasi asmeninėmis Facebook anketomis savo paslaugoms reklamuoti. Gaila, bet tai yra dažniausiai pasitaikanti klaida. Visų pirma, prarandate daugybę galimybių, kurias suteikia verslo paskyra: nauji potencialūs klientai (ne žmonės, kuriuos turite drauguose ar jų draugai), reklamos sklaida, atsiliepimų sekcijos ir kitos puikios funkcijos. Antra – subtilus, profesionalus įvaizdis. Verslo paskyra yra būtina norint išnaudoti visas verslui pritaikytas Facebook galimybes ir sukurti profesionalių specialistų įvaizdį!

KOMUNIKACIJOS STILIUS

Be gražių nuotraukų potencialiems klientams taip pat labai svarbu ir tai, kas slepiasi už kompiuterio ekrano. Pasirinkite vieną komunikacijos stilių ir stenkitės jį išlaikyti! Jeigu iš pradžių tekste naudojate gausybę emodžių, išlaikote artimą santykį su skaitančiuoju, juokaujate – tai darykite nuosekliai, tačiau nepamirškite, kad ir čia reikėtų laikytis verslo etikos bei bendravimo standartų, nesileiskite į familiarų bendravimą.
Jeigu Jūsų įmonė yra didesnė, norite sukurti estetišką, modernų ir profesionalų (komunikacijos) stilių, venkite bereikalingų šypsenėlių, deminutyvų bei tujinimo kreipiantis į klientus, tačiau būtinai išlaikykite šiltą ir malonų toną net Facebook įrašuose.
Nesidalinkite bet kokia informacija, kuri net nesusijusi su Jūsų įmonės veikla. Jūsų klientui įdomiausia sužinoti apie būtent Jūsų teikiamas paslaugas. Tad komentuodami atkreipkite dėmesį, iš kokios paskyros rašote. Asmeninėje paskyroje galite dalintis verslo profilio įrašais, bet ne atvirkščiai.
Rašykite taisyklinga lietuvių kalba. Čia platesnių paaiškinimų turbūt net nereikia.
Būtinai kiekviename įraše priminkite savo kontaktus! Nesvarbu, kad Jums ta informacija kartojasi, bet nepamirškite, kad tik labai maža dalis sekėjų pamato Jūsų įrašus (juolab jeigu kalbame apie mokamą reklamą), tad jiems visada kyla klausimas kaip greičiausiai su Jumis susisiekti, užsiregistruoti ar paprasčiausiai atvykti.

VIZUALINIS STILIUS

Labai svarbu vienodą stilistiką išlaikyti ne tik komunikacijoje, bet ir vizualiniame pateikime. Facebook’e nebūtina naudoti profesionalių nuotraukų, žmonėms patinka grynas, tikrovę atitinkantis vaizdas. Tačiau reikėtų nepamiršti ir estetikos – svarbu, kad nuotraukos būtų šviesios, tvarkingos, neišsiliejusios, neapkrautos bereikalingu tekstu. Maketų kūrimui yra daugybė nemokamų programėlių, kurios siūlo ir stilingus rėmelius, drąsiai jomis naudokitės, tačiau rinkitės minimalistinį stilių, derantį prie įmonės logotipo.

Ant nuotraukų nederėtų dėti daug teksto ne vien dėl estetinių priežasčių – leidžiant Facebook reklamą, teksto ant nuotraukos neturėtų būti daugiau negu 20%. Todėl maketuose stenkitės rašyti tik pačią svarbiausią informaciją, pvz.: registracijos numerį, adresą, pasiūlymo pavadinimą arba tiesiog logotipą. Visą kitą informaciją pateikite įraše. Taip Jūsų įrašai ne tik atrodys tvarkingiau, bet ir atitiks Facebook reklamos reikalavimus.

ATSILIEPIMAI

Būtinai savo verslo paskyroje įjunkite Atsiliepimų (Reviews) funkciją. Nebijokite neigiamų atsiliepimų, bet jų ir neignoruokite, būtinai reaguokite taktiškai, bandykite išspręsti problemą privačiai su klientu.

Atsiliepimai yra bene esminis pagalbininkas grožio srities specialistams susirasti naujų klientų! Nepamirškite, kad geriausios ir patikimiausios rekomendacijos yra iš lūpų į lūpas, tad atsiliepimai Facebook’e atlieka labai svarbų vaidmenį. Jais vėliau galėsite dalintis ant savo verslo paskyros sienos, taip įtraukdami sekėjus bei potencialius klientus.

Nebijokite esamų klientų paprašyti parašyti atsiliepimą Facebook’e ir pasidalinti savo patirtimi, taip kuriate patikimo specialisto/verslo įspūdį.

KO NEDARYTI

Jeigu planuojate pirkti mokamą reklamą Facebook’e, teks prisitaikyti prie atitinkamų reklamos reikalavimų. O jie, deja, yra gana griežti.

Įrašuose negalima:

  • Naudoti vienaip ar kitaip vartotoją diskriminuojančios informacijos;
  • Žadėti, kad per konkretų laikotarpį sulieknėsite/numesite X g ar cm, atjaunėsite ir pan.;
  • Užduoti klausimus, kurie vartotojui gali būti nejaukūs, nemalonūs ar įžeidžiantys (pvz.: norite numesti 10 kg? Jaučiatės negraži? Norite sumažinti raukšles?);

Nuotraukose neturėtų būti:

  • Tik žmogaus kūno dalies (Facebook reklamos politika tai traktuoja kaip diskriminaciją). Vietoje to, naudokite viso žmogaus nuotrauką, būtinai turi matytis veidas;
  • Gerokai apnuoginto kūno nuotraukų;
  • Nuotraukų, kuriose matosi adatos ar kitos galimai nemalonios medicininės priemonės (aktualu injekcijų reklamoms – rinkitės asociatyvias nuotraukas);
  • Gaila, bet reklamai negalima naudoti PRIEŠ ir PO nuotraukų;

Atrodo, kad yra labai daug draudimų, tad ką vis dėl to galima daryti? Įvertinkite tai, kad Facebook iš esmės nemėgsta „jautrios“ tiek rašytinės, tiek vizualinės informacijos, tad rinkitės asociatyvias nuotraukas su galimu galutiniu rezultatu. Stenkitės informaciją pateikti per pozityvią prizmę, ne per problemas, bet per jų sprendimą ar galutinį rezultatą – švelni, skaisti, jauna oda, sveiki, natūralūs nagai ir t.t. Papasakokite vartotojams, kokią naudą suteikia Jūsų paslaugos. Minėtas PRIEŠ ir PO nuotraukas dėkite į specialų albumą, bet nepamirškite, kad joms reklamos pirkti negalėsite. Vis dėl to, jos labai traukią potencialių klientų dėmesį, tad kartais tikrai verta jas įdėti bei plačiau pakomentuoti – kokios procedūros buvo atliktos ir pan.

Panašūs tinklaraščiai...