Pamažu verslininkai supranta, kad viena pigiausių ir efektyviausių reklamos formų yra socialiniai tinklai, o tiksliau Facebook. Vieniems sekasi geriau, kitiems ne taip sėkmingai, tačiau visiems kyla tas pats klausimas – kaip išnaudoti visas šios platformos galimybes?

Natūralus kiekvieno verslininko siekis – kad kuo daugiau žmonių sužinotų apie jo teikiamas paslaugas, parduodamas prekes. Čia puikiai veikia Facebook grandinė: vienas žmogus paspaudžia „patinka“ po įrašu, arba juo pasidalina ir visi jo draugai pamato minėtą žinutę. Kad pranešimu norėtų dalintis, jis turi būti informatyvus ir įdomus, atitikti vartotojų poreikius. Tad kaip gauti kuo daugiau „patinka“ ir „dalintis“?

Bendrąja prasme Facebook yra egoistinis puslapis – čia sukuriamos asmeninės anketos, skirtos parodyti save, kas sėkmingai pritraukia lankytojus jau ne vienerius metus. Todėl ir vartotojas, prisiregistravęs šiame tinklapyje ieško informacijos, skirtos tik jam. Administruodami savo verslo profilį, stenkitės įrašus formuoti taip, kad jie būtų „nutaikyti“ tiesiai į vartotoją – tai yra suasmeninkite pranešimą kreipiniais „Tu“ ar „Jūs“. Tokie pranešimai sulaukia daug daugiau pasidalinimų.

Kitas įdomus faktas – vartotojas mielai daro, ko Jūs norite, užtenka paprašyti. Kuriančiam pranešimo turinį, rodos savaime suprantami jo siekiai – kad skaitytojas paspaustų „patinka“ ir „dalintis“, tačiau dažnas potencialus klientas, to nepadarys, nes neišsakėte savo siekio. Faktas tas, kad pranešimais, kuriuose buvo paminėtos frazės „pasidalinkite“, „paspauskite „patinka““, dalinamasi dvigubai daugiau nei tokiais, kuriuose šių frazių nėra. Tačiau nepamirškite, kad šią taktiką naudoti galima ne kiekviename įraše, geriausiai tai daryti tik kartais.

Stebėkite, kaip kinta Jūsų puslapio statistika, tai yra, kurie įrašai sulaukia daugiausiai pasidalinimų ir „patinka“ paspaudimų. Išrūšiuokite įrašus pagal tematiką ir pamatysite, kokio pobūdžio pranešimai yra labiau mėgstami.

Suteikite galimybę vartotojui pasidalinti Jūsų įkelta nuotrauka tiesiai iš tinklapio. Skleisti žinią Facebook‘e gali padėti įdirbis savame tinklapyje. Užėję vartotojai norės pasidalinti, tarkime, nuotrauka, tačiau jiems prireiks ją išsaugoti savo kompiuteryje ir tik tada galės tai padaryti. Kad šis procesas būtų paprastesnis, įdiekite savo tinklapyje papildinį (pavyzdžiui SumoMe image sharer plugin), kuris, vos tik lankytojui užvedus pelės žymeklį ant nuotraukos leis pasirinkti, kokioje platformoje ja pasidalinti.

Norite sužinoti daugiau apie socialinių tinklų galimybes? Susisiekite su Persės komanda!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *