Kuo video marketingas gali padėti įmonei?

Pasauliniai tyrimai rodo, kad 77 % verslų savo socialinėse medijose dalinasi savo sukurtais vaizdo įrašais. Suprantama – vaizdo įrašai padeda lengviau ir greičiau įsiminti informaciją, taip pat, lengviau patraukia vartotojų dėmesį.

Kas yra vaizdo įrašų marketingas?

Video marketingo apibrėžimas nėra sudėtingas. Tai – įmonės ar individo tikslų siekimas rinkos sąlygomis naudojant vaizdo (kitaip video) medžiagą. Kitaip tariant, naudodami vaizdo įrašą galite reklamuoti savo prekės ženklą, produktą ar paslaugą. Tokių būdų yra tikrai nemažai: klientų atsiliepimai, „live“ transliacijos, instrukcijos, aiškinamieji vaizdo įrašai, mokymai, virusiniai (viral) video ir t. t.

VAIZDO ĮRAŠŲ RINKODAROS PRANAŠUMAI

Vaizdo įrašas — SEO aukso kasykla

SEO (Search Engine Optimization) – tai optimizavimas paieškos sistemoms. Šis procesas padeda iškelti internetinę svetainę pagal raktinius žodžius paieškos rezultatuose. Paprastai tariant, SEO padeda padidinti jūsų tinklapio matomumą interneto platybėse. Kodėl vaizdo įrašas — aukso kasykla? Youtube yra antra pagal dydį paieškos sistema. Nemažiau svarbu tai, kad Yuotube priklauso Google, o vaizdo įrašai, patalpinti šioje platformoje pateikiami ir tradicinėje Google paieškoje. Tai reiškia, kad vartotojui naudingas vaizdo įrašas gali puikiai pasitarnauti tinklapio SEO gerinimui.

Vaizdo įrašas padeda parduoti

Remiantis prieš tai minėtais tyrimais, nustatyta, kad 57 % interneto vartotojų labiau linkę nusipirkti produktą, kurį svarstė įsigyti, pažiūrėję to produkto vaizdo demonstraciją. Taip pat, pastebėta, kad pirkėjai beveik 2 kartus labiau linkę pirkti produktą peržiūrėję vaizdo įrašą, negu tie, kurie to nedaro.

Vaizdo įrašas yra lengvai prieinamas

Yra išties daug vaizdo įrašų rinkodaros platformų. YouTube, televizija, Vimeo, lauko ekranai ir t. t. Galimybės — begalinės. Taip pat, naudodami išmanųjį telefoną, kompiuterį ar planšetę vartotojai gali peržiūrėti vaizdo įrašus bet kur ir bet kada.

Garsas + vaizdas = efektyvu

Tyrimai rodo, kad išgirstos ir pamatytos informacijos išsaugojimas ir įsidėmėjimas siekia 80 procentų. 20 procentų mažiau įsisavinama tada, kai ji tik matoma ir 10 procentų, kai girdima. Taigi, sujungus vaizdą ir garsą gausime tikrai neblogą priemonę perduoti norimą žinutę vartotojui

Kaip sukurti vaizdo įrašų rinkodaros kampaniją

Norint sukurti sėkmingą kampaniją, paremtą video, iš pradžių reikia atlikti rinkos tyrimus, konkurencijos analizę ir nusistatyti tikslinę auditoriją. Taip pat, atsakykite į šiuos klausimus: ką norite, kad jūsų auditorija išgirstų, pamatytų ir pajustų? Kokią informaciją norite perduoti? Kokiu būdu raginsite vartotojus veikti?

Sukūrus strategiją ir norimą perduoti žinutę, belieka išsirinkti komandą, kuri tai įgyvendins. Nepamirškite, kad kokybė itin svarbu, norint, kad vaizdo klipas būtų pamatytas, o pranešimas tikslingai perduotas.

Panašūs tinklaraščiai...