Socialinių tinklų tendencijos 2016

Natūralu, kad bėgant laikui aplinka, kurioje esame, daiktai, technologijos, kuriomis naudojamės, kinta. Ir žmonės tampa protingesni. Galbūt, „protingesni“ nėra pati geriausia sąvoka tam apibūdinti – greičiau, labiau prisitaikę, lengviau priima naujoves, greičiau perpranta į juos nutaikytos reklamos subtilybes. Taip pat geriau supranta savo galimybes – jei vienas paslaugų ar prekių pardavėjas nesuteiks norimos informacijos, tikrai atsiras toks, kuris reaguos į susidomėjusį klientą operatyviau, profesionaliau.

Tad pirmoji tendencija verta dėmesio išlieka ta pati, kaip ir kiekvienais metais – dėmesys klientui. 70% vartotojų tikisi tiesioginio atsakymo iš įmonės, daugiau nei 50% – tikisi atsakymo sulaukti greičiau nei per valandą. Šis noras ypač sustiprėjo, kai tapo populiaru dėl prekių ar paslaugų kreiptis į įmonę socialinės platformos (dažniausiai Facebook) pagalba. Pats Facebook įkūrėjas Mark‘as Zuckerberg‘as sako naudojantis „Messenger“ programėlę bendrauti tiek su kolegomis, tiek su draugais, tiek verslo reikalais. Dėka socialinių medijų ne tik bendravimas tapo interaktyvus, dabar patenkintas/nepatenkintas klientas gali išreikšti savo nuomonę įmonės profilyje, kiti vartotojai galį ją matyti, o verslo atstovas gali tą nuomonę pakomentuoti.

Turbūt pastebėjote, kad vis dažniau kalbame apie vaizdo įrašus – prognozuojama, kad ateityje tai bus dominuojanti reklamos forma. Vis dažniau bus organizuojamos vadinamosios vaizdo konferencijos, kitaip tariant „gyvos“ transliacijos, kurių metu vartotojas gali klausti, visko, kas jį domina ir gauti atsakymą iš karto.

Tiesa, SEO fronte – nieko naujo. Turinys vis dar karaliauja, tai yra natūrali paieška atveda daugiausiai suinteresuotų pirkėjų/vartotojų, todėl būtina toliau dirbti su savo puslapyje esančia informacija, stengtis, kad ji būtų kuo įdomesnė vartotojui. Taip pat, žinia, kad netolimoje ateityje Google paieška indeksuos ir pasisakymus Facebook sienoje, tad jei dėl kažkokių mistiškų priežasčių dar nedirbate su savo įmonės paskyra šioje platformoje, pats laikas tai padaryti.

Mobilusis – svarbiausia! Jei taip nemanote, vadinasi JAU stipriai atsiliekate. 80% Interneto vartotojų naudoja išmaniuosius telefonus, o 14% apskritai  nenori turėti bendrų verslo planų su įmonėmis, kurios savo tinklapio nėra pritaikiusios mobiliesiems įrenginiams, ar nėra išleidusios programėlės patogesniam naudojimui.

Na, ir galiausiai, naudodamiesi socialinėmis medijomis atsižvelkite į reikiamus aspektus – ne sekėjų skaičius Facebook‘e lemia sėkmingą verslo plėtrą, o vadinamasis „engagement“ bei greito atsakymo rodiklis.

Sėkmės!