Įdomu, kaip bėgant laikui keičiasi reklamos koncepcija, tiesa? Kadaise reklama buvo „agresyvi“, intensyviai brukanti prekę ar paslaugą, reklaminių tekstų kūrėjai nesibodėjo rašyti, kad būtent jų pristatoma prekė yra „geriausia“, „pigiausia“, „mėgstamiausia“.

Šiandien reklamoms keliami griežti reikalavimai, o auditorijos nebežavi klišėmis virtusios frazės. Išties, kad patrauktum potencialaus kliento dėmesį reikia pasistengti daug labiau, todėl varžomasi jau ne tik dėl to, kuris gamintojas parduos daugiau prekių/suteiks daugiau paslaugų, bet ir dėl to, kuri reklama bus išradingesnė. 

Dėl sklaidos kanalų įvairovės, atsirado daugiau būdų pristatyti produktą – vaizdo įrašai tapo ilgesni „Youtube“ auditorijai, išliko trumpučiai televizijoje bei Facebook‘e.

Šiemet tarp reklaminių klipų karaliauja socialinė tematika, siužetai labiau politiniai, atstovaujantys tam tikrą tikslą. Trumpiau tariant, tai ką girdėjome per žinias, tai, kas sukėlė didžiausius skandalus atsispindi ir populiariausiose praėjusių metų reklamose. Dalinamės keletu jų ir su jumis.

GERIAUSIOS

Mėgstamai Kalėdinei dainai makabrišką “skonį” suteikė vaizdai iš karo niokojamos Sirijos, siekiant priminti, kad kol visas pasaulis švenčia, yra tokių, kurie kovoja už savo ir savo šeimų gyvybes.

Automobilių gamintojas “Audi” savo reklamai pasirinko lygių teisių temą.

Socialinė reklama, skirta atkreipti dėmesį į tai, ko dažniausiai nepastebime.

Viena iš nuotaikingesnių reklamų – “Squarespace” sukurta vaizdo klipų seriją apie tai, kaip svarbu laiku įsigyti norimą domeną. Reklamose filmavosi Holivudo legenda – John Malkowitch.

Minimalistinį siužetą pasirinko “Nike”, skatindama apsvarstyti, ar visada teisingai paskirstome savo laiką.

PRASČIAUSIOS

Bene didžiausią ažiotažą pernai sukėlė “Pepsi” reklamą, kuri vėliau buvo uždrausta ir yra laikoma prasčiausiu pavyzdžiu, dėl savo nejautrumo ir netinkamo svarbių aktualijų panaudojimo.

Prastai įvertinta buvo ir “Burger King” interaktyvi reklama, dėl kurios daugelis pasijautė taip, lyg būtų įsibrauta į žmogaus privačią erdvę. Į reklamos užklausas reagavo daugelis “Google Home” prietaisų, esančių žmonių namuose.

Kurios reklamos paliko didžiausią įspūdį Jums?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *