Atgalinės nuorodos/backlink‘ai: kokių jūsų verslui reikia dabar?

“Besikeičiančioje SEO aplinkoje, jums tiesiog reikia talpinti aukštos kokybės turinį, kad gautumėte nuorodų. O nuorodų kūrimo svarba yra sumažėjusi“. Tikriausiai jau esate skaitę šį patarimą populiariuose marketingo tinklaraščiuose, bet, išties, tai nėra pati praktiškiausia strategija.
Visų pirma, atgalinės nuorodos išlieka lemiamas kokybės signalas, paieškos sistemų reitinguose. Moz atlikta 15 000 konkurencingų raktažodžių studija, parodė, kad beveik visi tinklapiai, kurie užima aukštas pozicijas paieškos sistemose, turi išorinių nuorodų, nukreipiančių į juos.
Kiekvieną dieną internetinėje erdvėje paskelbiama apie 2 milijonai naujų straipsnių, tad vien naudingo ir aktualaus turinio rašymas, be aktyvaus nuorodų kūrimo, nėra geriausia strategija.
Naudinga žinoti, kaip nuorodų kokybės ir kiekio įvairumas daro įtaką jūsų tinklapio paieškos rezultatams, tačiau tai jums gali sukelti daug klausimų. Ar verta investuoti į atgalines nuorodas, siekiant jų turėti daugiau nei jūsų konkurentai? Arba kaip rasti tinkamą strategiją, kuri padėtų aplenkti jūsų konkurentus?

Iš tiesų turite suprasti tai, kad kuo sunkiau gauti atgalinę nuorodą, tuo didesnė jos vertė. Kad pasiektumėte geriausių rezultatų, turite atlikti individualią SEO kampaniją, paremta konkurencija jūsų nišoje.

Šiame straipsnyje, apžvelgsime atgalinių nuorodų tipus, kuriuos turėtumėte naudoti, atsižvelgiant į dabartinę svetainės užimamą poziciją ir jūsų verslo tipą. Pradėkime nuo keturių atgalinių nuorodų šaltinių, kurių reikėtų vengti.

Žemos kokybės nuorodų katalogų puslapiai.

Jeigu puslapis nesuteikia vertės savo lankytojams ir/arba turi kopijuota/dublikuotą turinį, jis tikrai neturės gero įvaizdžio Google atžvilgiu.

Nuorodų mainai tarp svetainių

Kelios nuorodos tarp jūsų pačių svetainių gali suveikti tiesiog puikiai, bet jeigu naudosite svetaines, kurių turinys yra šlamštinis (t.y. spam’as), tai tikrai bus pastebėta Google ir gausite nuobaudą.
Tūkstančiai automatiškai sugeneruotų nuorodų iš web 2.0 puslapių.

Nepirkite pigiai siūlomų paslaugų, kurios žada 25.000 atgalinių nuorodų už 5 eur.

Tos nuorodos bus sugeneruotos su įrankiais, kurie naudoja web 2.0 puslapius, kaip Blogger, Squidoo, WordPress ir Hubpages. Jos bus prastos kokybės ir per greitos, todėl taip pat prišauks nuobauda iš Google. Kokybiškos ir legalios nuorodos neatsiranda per vieną naktį!
Mokamos nuorodos, kurios apeina Google puslapių vertinimo sistemą.

Jeigu ruošiatės pirkti arba parduoti atgalines nuorodas ir paliksite pėdsakų, taip pat galite gauti Google nuobaudą. Taigi visos jūsų perkamos nuorodos privalo turėti rel=nofollow žymą, kitaip Google palaikys tai, kaip nuorodų schemą, bandančią manipuliuoti Google PageRank vertinimo sistema.

2 aplinkybės, padėsiančios apibrėžti jūsų atgalinių nuorodų tipą.

Vien žinoti kokių nuorodų reikia vengti nepakanka, nes kiekvienas verslas yra unikalus, su tik jam būdingais iššūkiais ir suvaržymais.Štai trys bendros verslo sąlygos, padėsiančios jums siekti tinkamiausių atgalinių nuorodų galimybių (kartu su  veikiančiomis nuorodų įgijimo technikomis).

Jei jūsų puslapis turi mažiau negu 100 lankytojų per dieną.

Jeigu jūs esate pradinėje puslapio kūrimo stadijoje, štai dvi strategijos, padėsiančios jums gauti atgalinių nuorodų.

  1. Svečio įrašai populiariuose jūsų nišos puslapiuose – tai puikus būdas sustiprinti verslo įvaizdį. Svarbu, kad įrašai būtų aktualūs ir naudingi, kaip ir jūsų turinys, į kurį nukreips nuorodos.
  2. Socialinių tinklų marketingas. Daugiau pasidalinimų socialinėse medijose, negarantuos aukštesnių pozicijų Google, bet socialiniai tinklai yra puikus kanalas jūsų turiniui skleisti ir suvokti jo vertę. Be to, tai padeda padidinti Google pasitikėjimą, nes sukuria daugiau duomenų taškų apie jūsų svetainę. Su didesniu matomumu, galite padidinti puslapio autoritetą ir kilti pozicijose be atgalinių nuorodų.

Jūs jau turite susikūrę kokybišką ir autoritetingą turinį.

  1. Kai pasieksite stabilų ir auganti lankytojų skaičių, susitelkite į turinio, kuris sukuria vertę lankytojams kūrimą
  2. Naudokite vidines nuorodas. Vidinės nuorodos į jūsų kokybišką turinį, pagerins bendrą puslapio SEO. Vidinės nuorodos taip pat padeda pagerinti navigacija svetainėje, be to pagerina jos pasiekiamumą Google robotams. Suteikdami daugiau naudingos informacijos savo lankytojams, padidinsite vidutinį jų praleidžiamą laiką puslapyje.

Atgalinės nuorodos iš didelį pasitikėjimą ir populiarumą turinčių svetainių gali žymiai pagerinti jūsų puslapio autoritetą, be to, tai labai geras lankytojų srauto ir reklamos šaltinis.

Priklausomai nuo jūsų verslo resursų, toliau kurkite atgalines nuorodas, pasinaudodami strategijomis, kurias nurodėme šiame straipsnyje. Venkite nuorodų iš bet kokių kenkėjiškų šaltinių.

Prisiminkite, kad norint sustiprinti savo įmonės įvaizdį internete taip pat gali prireikti psichologinių įgūdžių,apie pagrindinius principus galite sužinoti čia.