Istorija sena kaip pats internetas – gyveni sau, pamažu verslaudamas, ir sumanai, kad visai gerai būtų turėti įmonę reprezentuojantį tinklapį. Tik va investuoti į profesionaliai sukurtą puslapį kažkaip nesinori, gaila pinigų, o tuo užsiimančios įmonės – tikri plėšikai!

Staiga prisimeni, kad tavo pusbrolio žmonos pusseserės vyro brolio draugas „kažką ten“ supranta apie IT. Susisieki su tuo žmogumi ir galiausiai džiaugiesi naujutėlaite svetaine. Tai kur čia problema?

Pasižiūrėkime į visą situaciją iš kitos perspektyvos. Praeina metai, gal dveji, kyla poreikis kažką svetainėje pakeisti, ar, blogiausio scenarijaus atveju, ji tiesiog nustoja veikti. Tiesa, susisiekti su žmogumi, kuris puslapį kūrė neturi galimybės – jis neatsiliepia, kai skambini, ar visai dingsta ir niekas nežino kaip jį rasti.

Skeptikai numos ranka – „žinoma, jūs gi kuriate tinklapius – kalbate tai, kas jums naudinga“ ir toliau patikės savo verslo įvaizdį internete mėgėjams. Tiesa ta, kad 90% naujų mūsų klientų paklausti, ar jie turi priėjimą prie svetainės valdymo pulto atsako kad nėra tokio matę, paklausti, kur patalpintas puslapis neturi, ką atsakyti, o kai paklausiame, kur yra žmogus, kūręs svetainę, tik patrauko pečiais ir dievagojasi negalintys su juo susisiekti.

„Mūsų tinklapį kūrė toks vienas bičiukas“ – atsakymas, kurį girdime per dažnai, tad papasakosime, kodėl tas „bičiukas“ nėra pats geriausias sprendimas.

Dažniausiai, mistinis žmogus, sukūręs įmonei puslapį tai daro neprofesionaliai – paliekama daugybė netikslumų, retai atsižvelgiama į kliento norus.

Sukurtas tinklapis paprasčiausiai „numetamas“ į interneto gilumą, kur 99 atvejais iš 100 „nuskęsta“. Reprezentacinio tinklapio paskirtis yra REPREZENTUOTI, tačiau sukurtas mėgėjiškai, jis tikrai neatitinka  paieškos sistemų keliamų reikalavimų, o tai reiškia, kad žmonės naršantys internete jo neranda. Gal galite pasakyti, kokia funkciją jis atlieka tokiu atveju? Tiksliausias atsakymas – jokios.

Dar vienas neigiamas „bičiuko“ bruožas tas, kad jis, kaip jau minėjome, mėgsta pradingti, taip ir nesuteikęs reikalingos informacijos. Minėta informacija neatrodo tokia reikšminga, kai puslapis ką tik sukurtas. BET! Svarbu suprasti, kad jei svetainę kuriate, o ne nuomojatės, ji ir turėtų būti Jūsų nuosavybė – trumpiau tariant, privalote gauti visus reikalingus prisijungimo duomenis, net jei niekada jais nepasinaudosite.

Turbūt yra tekę girdėti posakį – šykštus moka du kartus. Jis galioja ir kalbant apie tinklapius.  Investicija į kokybišką internetinę svetainę, tai investicija į Jūsų verslo įvaizdį ir jei jau pagailėjote tam lėšų tikėtina, kad ateityje galite pranykti minioje.