Pripažinkite – daugelis mieliau pažiūrėtumėte filmą, nei perskaitytumėte knygą, pagal kurią jis buvo sukurtas. Nieko čia nuostabaus ar smerktino – išmaniųjų technologijų auklėjama visuomenė mieliau renkasi lengviau prieinamą informaciją, kuri yra paprasčiau pasisavinama. O ką jau kalbėti, apie tai, kad tą patį filmą retai žiūrime visiškai susikoncentravę, „nesumerkę“ pirštų į išmaniųjų ekranus.

Tai štai, naujų technologijų dėka, kasdien atrandame naujų marketingo strategijų, kurios ne tik praplečia akiratį, bet ir padeda parduoti savo produktą efektyviau. Vaizdo įrašas yra tas reklamos būdas, kuris vartotojui yra įdomiausias ir informatyviausias. Tiesa ta, kad nedaugelio įmonių reklamos strategai šį įrankį naudoja teisingai, dažniausiai nenaudoja visai.

Paprastas vaizdo įrašas apie parduodamą prekę (ar paslaugą), galbūt filmukas apie jos panaudojimą gali labiau sudominti lankytoją ir greičiau paskatins jį pirkti, nei paprastas tekstinis įrašas.

Jūsų dėmesiui – pavyzdys. Namų apyvokos prekių parduotuvė  StacksAndStacks.com atliko nedidelį tyrimą, kurio metu buvo pastebėta, kad tie, kurie peržiūrėjo vaizdo įrašą apie produktą buvo 144% labiau linkę jį nusipirkti, nei tie, kurie rinkosi prekes be vaizdinio pristatymo.

Derėtų paminėti, kad vienose verslo srityse vaizdo įrašai turi kiek didesnę įtaką ir veikia geriau, tačiau ši strategija neabejotinai paveiks teigiamai bet kokios srities veiklą.

Būtų naivu manyti, kad bet koks vaizdo įrašas padidins tikimybę parduoti – juk kaip pasitaiko nenusisekusių reklaminių kampanijų, Facebook pranešimų, lygiai taip pat gali pasitaikyti ir nenusisekęs vaizdo įrašas. Bet štai kodėl „video“ yra geras pasirinkimas statant marketingo strategiją:

Vaizdo įrašu daug paprasčiau paaiškinti sudėtingas koncepcijas. Geru ir įdomiu tekstu galite nesunkiai išdėstyti mintis ir nesudėtingus produkto, paslaugos veikimo principus, tačiau, kai jie sudėtingi ir susideda iš daugelio žingsnių, vizualinis pristatymas „padarys“ tai daug paprasčiau.

Kita priežastis – asmeniškesnis kontaktas su lankytoju/potencialiu klientu. Net jei įrašas nesukuria grįžtamojo ryšio, tai yra, vartotojas negali tiesiogiai pasikalbėti su pardavėju, girdėdamas jo balsą, matydamas veiksmus, jis yra linkęs labiau pasitikėti paslaugos tiekėju.

Dar viena nenuginčijama priežastis – parodoma, kaip veikia parduodamas produktas. Viena svarbiausių kliūčių, kurios stabdo klientą apsipirkti internetu yra ta, kad jie negali išbandyti, paliesti prekės. Vaizdo įrašai, kuriuose matoma, kaip prekė išpakuojama ir išbandoma kelią didesnį pasitikėjimą.

Galiausiai – žmonės yra…tingūs. Juk daug paprasčiau vieną kartą pažiūrėti vaizdo įrašą, o skaitymas taip vargina!
Vaizdo įrašai nėra naujas išradimas, tačiau gana naujas įrankis reklamoje, jei naudosite jį tinkamai, gausite išties daug naudos!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *