Ar kas pamena, kada marketingo strategijos buvo pradėtos taikyti internetinėje erdvėje? Dešimto dešimtmečio pradžioje ėmė formuotis pirmosios internetinės platformos, o jam besibaigiant atsirado ir Google. Nuo tada pačios strategijos ir jų pritaikymo būdai keitėsi, vartotojo samprata tobulėjo, tol, kol visa tai galiausiai tapo neatsiejama nuo bet kokio verslo reklaminės kampanijos.

Įdomu tai, kad 2013 metų pasaulinės apklausos duomenimis, tik 9% apklaustųjų tikėjo, kad jų e-marketingo strategija veikia. Labiau gal liūdna, nei įdomu, tačiau reikia pripažinti, kad dažniausiai tie, kurie teigia, esą reklama internete neveikia, yra iš dalies teisūs – juk jei nedėsi pastangų bet kokioje srityje, vargu ar tau pasiseks. Toks, statistiškai daugumai priklausantis, verslininkas kokiame nors pusėtino autoritetingumo skelbimų puslapyje įkels savo penktoko stilistika sukeverzotą tekstą, ir trindamas rankomis lauks visur taip garsiai eskaluojamos INTERNETO NAUDOS.

Didelė tikimybė, kad jis pastarosios taip ir nesulauks.

Pradėti vis dėlto vertėtų nuo įmonę tinkamai reprezentuojančios internetinės svetainės, kurios priežiūrai galėtumėte reguliariai skirti dėmesį. Tinklapis – lygiai taip pat kaip ir bet koks nenaudojamas daiktas, pamažu nustoja savo vertės, tad jei neplanuojate dėti pastangų į nuoseklų internetinio įvaizdžio kūrimą, verčiau už pinigus, skirtus svetainės kūrimui, nusipirkite sau ką nors gražaus.  O jei visgi įbridote į šią „upę“, Jums pravers keletas patarimų.

Pradėti reiktų pasirūpinant savo tinklapio vidine SEO optimizacija, naudojant ilguosius raktažodžius. Optimizacija dažniausiai savo pirmuosius vaisius parodo praėjus maždaug trims mėnesiams, retais atvejais rezultatai būna matyti ir greičiau.

Įvertinkite socialinių tinklų naudą! Taip, žinoma, Facebook naudojasi tik žmonės, neturintys gyvenimų ir panašiai (čia galite įterpti savo hipsterišką pasiteisinimą), bet prisiminkite, kad didžioji dalis Jūsų potencialių klientų turi paskyrą ir naudojasi socialiniais tinklais (statistiškai tiksliai – 80% vartotojų Lietuvoje seka įmonių paskyras Facebook‘e). Prisiminkite – ši platforma yra bene pigiausia reklamos forma, tuo pačiu priartinanti Jus prie potencialaus kliento, leidžianti pažinti tikslinį vartotoją ir su juo bendrauti.

Įmonės tinklapis TURI būti pritaikytas mobiliesiems įrenginiams. Global Web Index naujausiais duomenimis 87% interneto vartotojų turi išmaniuosius telefonus. Reikia pripažinti, kad išties beprotiškai daug laiko praleidžiame įkišę nosis į telefonus ar planšetes, naršome internete, ieškome reikalingos informacijos. Prisitaikantis tinklapio dizainas yra patogesnis, paprasčiau rasti tai, ko ieškome. Puslapių, su prisitaikančių dizainu, atmetimo rodikliai būna daug daugiau žadantys.

Iki 2019-tųjų, 80% internete pasirodančių pranešimų ir naujienų bus skelbiama video formatu. Laikas pagaliau suprasti, kad vaizdo įrašai yra daug patrauklesnė reklamos forma, nei rašytinis pranešimas. Jie paprasčiau pasiekia vartotoją, juose paprasčiau pateikiama informacija. Net paprasčiausias vaizdo įrašas, reprezentuojantis įmonę, pritrauks daug didesnį vartotojų skaičių, nei paprastas informacinis skelbimas.

Gana naujas, tačiau sparčiai populiarėjantis reklamos kanalas – Instagram. Kol vyresni verslininkai keiksnoja internetą bendrąja prasme, jaunesnės kartos atstovai naudojasi vizualinėmis galimybėmis pritraukti kuo platesnį lankytojų spektrą.

Ir dar kartelį – TURINYS.  Lankytojui naudingas ir įdomus turinys pritraukia daug didesnį potencialių klientų srautą. Todėl visada patariame tinklapyje talpinti ir tinklaraščio skiltį.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *