Įdomu, kad daugelis lietuvių net nežino, kas yra tas „Pinterest“. Pirmoji pamoka: tai platforma, skirta dalintis vizualine medžiaga, kuri gali būti kažkam naudinga.

Tarp tų, kurie jau žino, kas tai yra, vyrauja klaidinga nuomonė, kad Pinterest – mergaitėms skirta vieta, kur galima pasisemti idėjų savo „pasidaryk pati“ projektams. Tiesa ta, kad užsienio šalyse ši platforma jau yra sėkmingai naudojama verslo reklamai.

Pinterest kartais lyginamas su Instagram, kuris, nors įkurtas tais pačiais metais, tarsi kiek užgožė „DIY karalių“. Turbūt nieko čia keisto – Instagram labiau pritaikytas dalintis asmeninėmis akimirkomis, yra koncentruotas į individualius poreikius, galiausiai yra priskiriamas socialiniams tinklams. Šiandien Instagram naudojamas ir verslo plėtojimui, galbūt labiau įvaizdžio formavimui, vardo žinomumui skleisti. Bet juk ne  apie Instagram‘ą susirinkom pasišnekučiuoti, ar ne?

Taigi, kodėl verta išbandyti Pinterest savo įmonės reklamos kampanijoje? Pirmiausia – vizualinis turinys – jis visada yra artimesnis, labiau pritraukiantis potencialaus kliento dėmesį. Čia galite naudoti tiek nuotraukas, tiek infografinius paveikslėlius, tiek vaizdo įrašus.

Antra – kiekvienas toks įrašas veda tiesiai į Jūsų pasirinktą puslapį. Įkeldami nuotrauką į Pinterest galite įrašyti savo tinklapio url adresą, pridėti aktualų aprašą, priskirti tam tikrai kategorijai. Įrašą mato naudotojai, kurie domisi Jūsų sritimi, gali Jūsų sukurtą turinį „prisegti“ savo lentose, ir jei nepakeičia vadinamojo „Pin‘o“ nustatymų, paveikslėlis vis dar ves į Jūsų tinklapį. Šis sklaidos principas primena Facebook‘o dalinimosi politiką.

Trečia – Pinterest įrašai dalyvauja Google paieškoje!

Keletas patarimų, kaip pradėti naudotis Pinterest:

  • Sukurkite verslo paskyrą – tai nemokama.
  • Sukurkite keletą lentų, kuriose „prisekite“ mažiausiai po 10 paveikslėlių. Nesistenkite kurti vien tik originalaus turinio – čia pat paieškokite su Jūsų veikla susijusių „Pin‘ų“ ir prisekite savo lentose. Pradžiai pasirinkite tik vieną lentą, kurioje talpinsite informaciją iš savo tinklapio, auginkite auditoriją pamažu.
  • Kelkite nuotraukas tiesiai iš savo saugyklos – taip Jų kokybė bus geresnė.
  • Kurkite įrašus, kuriuos norėtųsi „prisisegti“. Galite naudoti turinį, kuris jau yra mėgstamas Jūsų tinklaraščio skaitytojų, Facebook sekėjų.
  • Raskite grupines lentas, kuriose informaciją kelia daugiau nei vienas vartotojas. Paprastai, norint prie tokių lentų prisijungti, reikia susisiekti su jų administratoriumi ir paprašyti prieigos.

Paskyros administravimui ir optimizavimui galite naudoti šaunų įrankį Board Booster. Jį galite išbandyti nemokamai. Daugiau naudingų patarimų rasite verslo reklamos Pinterest’e eksperimento apraše: http://www.sidehustlenation.com/pinterest-traffic-growth/

Įkvėpimui: savo lentas Pinterest paskyroje galite stilizuoti ir dėlioti kaip tik leidžia Jūsų fantazija. Štai keletas pavyzdžių:

„Mercedes“ Pinterest paskyra

Mercedes Pinterest paskyra

 

„Vogue“ Pinterest paskyra

 

Vogue Pinterest paskyra

„Peugeot“ reklaminė kampanija, sukurta Pinterest: