Nuolat galvojame apie tai, kaip pritraukti kuo daugiau lankytojų į savo tinklapį ar tinklaraštį. Ieškome naujų strategijų, domimės reklamos galimybėmis, naujais paieškos sistemų algoritmais, ką galime padaryti, kad išties būtume pastebėti?

Įdomu, kad daugiausia dėmesio sulaukia natūralūs paieškos rezultatai, o ne užsakyta reklama. Tiesa, tam būtina, kad paieškos sistema Jūsų tinklapį pateiktų tarp aukščiausių rezultatų. Tad generuoti lankytojų srautą derėtų rūpinantis savo svetainės turiniu ir analizuojant konkurentų veiklą.

Pirmiausia reikėtų prisiminti, kad sėkmė neateina per vieną naktį – tai nuolatinio darbo nuopelnas. Tinklapio informaciją būtina nuolat atnaujinti, tinklaraštyje – pildyti įrašus, pateikti informaciją, kuri būtų aktuali skaitytojui, kuria jis norėtų dalintis.

Turbūt nereikia pasakoti apie tai, kad lankytojai geriau įsimena tai, ką pamato, nei tai ką perskaito. Tad gera mintis, savo pranešimuose, straipsniuose naudoti informacinius paveikslėlius – statistines diagramas ir panašiai. Dar geresnė mintis, naudinga informacija pasidalinti viešuose forumuose, kur svečiai ieško patarimų ar kitos jiems reikalingos informacijos.

Manote, kad Jūsų tinklapis toks pat geras kaip ir konkurentų, tačiau „Google“ paieškoje jie vis dėl to yra aukščiau? Pasidomėti, ką jie daro geriau nei Jūs – nieko blogo. Pradėkime nuo to, ar išties žinote, kas yra Jūsų konkurentai. Internetinėje erdvėje gausu nemokamų įrankių, kurių pagalba galite rasti tinklapius, kurie konkuruoja naudodami tuos pačius raktažodžius, pavyzdžiui: http://www.similarsites.com.  Nors šis konkretus įrankis skirtas užsienio rinkai, arba didesnio lankytojų srauto sulaukiantiems puslapiams, tačiau pasirinkę Jums aktualų puslapį, rasite populiariausius panašius tinklapius.

Pasirinkę tinklapį, kurį norite analizuoti, pasitelkite kitą įrankį, pavyzdžiui, pasaulinėje rinkoje populiarus http://www.alexa.com/  suteikia nemažai informacijos apie norimą svetainę – kokių šalių gyventojai joje lankose, kiek puslapių peržiūri, kokie raktažodžiai joje naudojami ir panašiai.

Dar kartą – rinkitės ilguosius raktažodžius (Long-Tail Keywords). Apie tai rašo daugelis šaltinių, tačiau tam yra priežastis – ši strategija veikia. Pavyzdžiui, jei Jūsų verslas yra grožio salonas, stenkitės naudoti detalesnius raktažodžius: kirpykla Kaune, proginės šukuosenos Vilniuje, ilgalaikis lakavimas Klaipėdoje ir panašiai.

Nepamirškite, kad ir pats „Google“ siūlo nemažai įrankių pagerinti savo reklaminę kampaniją, tokių kaip raktažodžių planavimo sistema „Adwords“, tiesiog reikia tam skirti pakankamai laiko ir įsigilinti į kiekvieną galimybę.

Sėkmė paieškos sistemose reikalauja daug įdirbio ir kantrybės, bet šis būdas kur kas kokybiškesnis ir ilgalaikiškesnis, nei „juodojo SEO“ strategijos!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *