Jei iki šiol galvojate, kad kurti kokybišką turinį savo potencialiam klientui yra laiko švaistymas, tai žinokit – norėdami tą klientą sudominti, laiko švaistyti teks vis labiau ir labiau.

Bet kurios sėkmingos reklaminės kampanijos pagrindas, pamatai, pirmiausia turi būti kokybiškas turinys. Apie tai kalbama daugybę metų – paieškos sistemos ir socialiniai tinklai teikia pirmenybę verslui, kuris pasistengia dėl savo kliento. Google galybę metų atnaujina algoritmus ir po truputi „valo“  paieškos rezultatų srautą, iš jo šalindama apgavikus ir tinginius, kurie naudoja trumpalaikes priemones savo tikslui pasiekti. Facebook‘as taip pat jau pradėjo didįjį valymą, kurį kritikai vadina tik dar vienu būdu išauginti pelną gaunamą iš mokamos reklamos. Tiesa ta, kad jei išties rūpinatės savo tiksline auditorija ir norite sėkmingai plėtoti turimą verslą, geras turinys jau seniai turėjo būti jūsų prioritetas. 

Reklaminė kampanija neveikia? Galbūt pradėjote ne ten, kur reikia?

Daugelis verslininkų ateina į mūsų konsultaciją vedini noro investuoti į įvairius reklaminius kanalus, tačiau pirmas klausimas, kurio jie sulaukia – ar turinys, esantis jūsų internetiniame puslapyje, socialinėse paskyrose yra kokybiškas?

Kodėl tai taip svarbu? Kad ir kokias dideles sumas išleisite mokamos reklamos platformoms, Facebook reklama, Google Adwords, atgalinių nuorodų pirkimas ar bet kuris kitas kanalas bus tik biudžeto švaistymas, jei vartotojui nepasiūlysite vertingos informacijos. Tai reiškia, kad bet kuriuo kanalu į tinklapį ar elektorinę parduotuvę atėjęs potencialus klientas tiesiog išeis, neradęs išsamaus, aiškaus, originalaus paslaugos/prekės aprašo; unikalaus, kokybiško vizualinio turinio, atspindinčio paslaugą/prekę.

Persės fotosesija su SEDE.lt

Taigi, vizualinis turinys. Niekam nepatinka komercinės nuotraukos, naudojamos kas antrame interneto puslapyje, o iš jų šviečiančios dirbtinės šypsenos ir aiškiai nelietuviški veidai kelia nepasitikėjimą. Daugelis internetinio marketingo specialistų skatina komunikacijai verčiau naudoti telefonu darytas nuotraukas, nei „stokinius“ paveikslėlius.

Kitas įdomus faktas – kalbant apie naują, tekstinę informaciją, žmogus yra linkęs įsiminti tik apie 10% to, ką perskaitė. Kita vertus, jei šalia teksto yra tematiškai pritaikyta, aktuali nuotrauka, šis skaičius išauga iki 65%.

Turbūt nuo „Persės“ veiklos pradžios kartojame, kad bene geriausias būdas reklamuoti savo paslaugas – vaizdo įrašai. Faktas: žmogus mieliau žiūri vaizdo klipą, nei skaito tekstinę informaciją, juk taip daug paprasčiau. Facebook‘as taip pat skatina dažniau savo paskyros komunikacijoje naudoti vaizdo įrašus, atverdamas platesnes galimybes ir skirdamas jiems daugiau dėmesio. Tad jei dar nebandėte – seniai laikas tai padaryti.

Žemiau – vaizdo klipas, sukurtas VDV odontologijos klinikai.

Tekstai, kuriuos publikuojate tinklapyje ar socialinėse erdvėse, taip pat, neabejotinai svarbu. Pirmas kriterijus – jis turi būti unikalus, kitaip supykdysite Google ir  būsite pašalintas iš pirmų paieškos puslapių. Antra – jis turi būti naudingas vartotojui, kitaip supykdysite Google ir  būsite pašalintas iš pirmų paieškos puslapių. Tiesa, taip pat, nekreipdami dėmesio šiuos kriterijus, prarasite potencialų klientą.

Istorijos moralas – gerbkite savo tikslinę auditoriją, o ji atsidėkodama taps ištikimų klientų bendruomene.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *