Facebook – ne tik populiariausias pasaulyje socialinis tinklas, jau kuris laikas jis sėkmingai naudojamas kaip reklamos platforma bet kokio tipo verslui. Tie, kuriems įmonės paskyros administravimas nėra naujiena, žino, kas yra Facebook reklamos (Facebook ads). Tiesa, pasiekti norimą rezultatą pavyksta ne visiems. Kodėl? Pabandykime tai aptarti.

Esminė klaida, kurią daro verslininkas, ar specialistas, kuris rūpinasi reklamine kampanija, yra netinkamos auditorijos parinkimas. Facebook kasdien naudojasi daugiau nei milijardas vartotojų, tad kaip žinoti, kurie iš jų yra potencialūs klientai?

Geriausias Facebook bruožas, kalbant apie reklamos plėtojimą – galimybė labai tiksliai pasirinkti vartotoją, kuris matys įmonės reklamas. Juk nėra prasmės rodyti skelbimą tiems, kuriems informacija nėra aktuali? Geriausia, ko galima laukti iš nesuinteresuoto žmogaus, tai paspaudimas, kuris ne tik, kad neduos vaisių bet ir nusineš dalį paskirto biudžeto vėjais.

Tam, kad pasirinktumėte tinkamą auditoriją, privalu stebėti savo potencialų klientą ir jį pažinti. Tai yra, gerai išanalizuoti, kokie žmonės reiškia susidomėjimą Jūsų produktu ar paslauga. Pradedant lytimi, amžiumi, baigiant pomėgiais. Daugelį dalykų galima nustatyti tiesiog stebint verslo paskyros įžvalgas (angl. Insights), čia taip pat verta stebėti, kurie įrašai sulaukia didžiausios sėkmės. Dar vienas naudingas įrankis, padėsiantis geriau pažinti vartotoją – „Audience Insights“. Atkreipdami dėmesį į tai, kokiose šalyse daugiausiai susidomėjimo sulaukia Jūsų siūloma paslauga, kokia kalba kalba potencialūs klientai, galėsite tikslingiau parinkti tikslinę auditoriją. Ir visai nėra svarbu, kad ji tokiu atveju bus siauresnė, mat atneš daugiau naudos nei biudžetas, išleistas sudominti vartotojus, kuriems reklamuojama paslauga visai nereikalinga.

Kitas svarbus faktorius – pasirinktas biudžetas. Jei statistikos rodomi paspaudimai netenkina savo kiekiu, reikėtų persvarstyti biudžetą – tai yra, skirti reklamai šiek tiek daugiau. Kuriant Facebook reklamas, galite pasirinkti automatinę, rekomenduojamą sumą, arba įvesti savo nustatytą paspaudimo kainą.

Nė vienas iš šių patarimų nebus naudingas, jei blogai pasirinksite pačią reklamą. Gerai apsvarstykite, kokia turėtų būti reklaminė nuotrauka ir ją apibūdinantis tekstas. Pagal Facebook rekomendacijas, pačioje nuotraukoje pateikti teksto nepatariama, arba siūloma išlaikyti jo kiekį minimalų, o produkto/paslaugos aprašymą pateikti tekstui skirtoje vietoje. Anot statistikos, tokia reklama turi daug didesnį potencialų vartotojo pasiekimą, nei daug teksto turintis paveikslėlis. Taip pat prisiminkite, kad reklamos formuluotė turi būti patraukli ir sudominti potencialų pirkėją.

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus, faktorius – nebijoti eksperimentuoti. Stebėdami kokia reklama geriausiai veikia, kuri auditorija labiausiai domisi, galėsite parinkti tobulą kombinaciją savo verslui!